Gå til innhold

Ny Xbox360, mindre lyd!


Anbefalte innlegg

Heisann igjen godtfolk :)

 

I dag fikk jeg min nye xbox360 direkte sendt fra Sentrallageret til Elkjøp.

Det første som slo meg var at denne bråket betraktlig mindre. Faktisk ganske merkbart stillere.

 

Første boksa jeg hadde var: 2006-03-01

Den jeg fikk nå er: 2006-11-21

 

Noen andre som har opplevd dette. Vet at de skulle komme med stillere maskiner, men om det er flere som har av denne produksjonsdatoen med merkbart stillere maskin?

 

Annen ting er at jeg fikk beholde alle gamle komponenter til maskina. De skulle bare ha inn selve konsollen:)

Fikk også øye på at strøm forskyninga er litt annerledes, samme er kontakta.

Dette er jo litt nice :innocent:

 

Også er det en ting til. Jeg bytta ut HD'en med den som jeg hadde på gamle maskina. Der er det 3 forskjellige gamertags. Men jeg får ikke MIN til å logge inn automatisk slik som den gjorde på gamle maskina når jeg starter maskina. Leta litt gjennom forskjellige innstillinger, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Noen her som har peiling?

 

Ellers så er jeg endelig klar for å gruse folk online igjen hoho.... Halo3 Beta here i come :w00t:

 

Mvh

-Shaft-

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halo3 Beta here i come  :w00t:

8701829[/snapback]

Du må nok ha Xbox 360 for å spille det. Xbox er for gammel og dårlig for det.

 

:innocent:

8701928[/snapback]

Jeg vet ikke om du mener det sarkastisk, men det er vel 360 han har siden den har ekstern hd og er produsert i slutten av 2006

Lenke til kommentar
Også er det en ting til. Jeg bytta ut HD'en med den som jeg hadde på gamle maskina. Der er det 3 forskjellige gamertags. Men jeg får ikke MIN til å logge inn automatisk slik som den gjorde på gamle maskina når jeg starter maskina. Leta litt gjennom forskjellige innstillinger, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Noen her som har peiling?

8701829[/snapback]

Trykk på gamercardet ditt i dashbordet eller i guiden, så trykker du på "Auto Sign-In" og velger "Enable" under Xbox Live :)

Lenke til kommentar

Ja det kan vere store forskjeller mellom boksene. Har sammenlignet min boks(okt/nov05) med to av mine kamerater sine av nyere dato. Viftene i min boks er litt meir høgfrekvente samt at DVD-drevet lager litt meir lyd. Kan også nevne at selve boksen føles meir kompakt og solid å holde i. Bedre kvalitetsintrykk for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

OT:

Du må nok ha Xbox 360 for å spille det. Xbox er for gammel og dårlig for det.

 

8701928[/snapback]

Andre kan klage men jeg synes at det er BRA at du påpeker forskjellen, det er alt for mange tråder allerede der folk spør om "Xbox" når de mener "Xbox 360"

 

Det er tross alt to helt forskjellige maskiner så tips og info om den ene gjelder ikke den andre maskinen.

 

On topic:

Trådstarter er en heldiggris, selv Ventet jeg med kjøpet av min med tro om at støyproblemene var over da mange nevnte at de hadde fått stillere konsoller (en god stund etter release), det var definitivt ikke min.

Lenke til kommentar

Hehe da er "feilen" utbedret siden folk rett og slett ikke klarer å la være å henge seg opp i slike bagateller :roll:

 

Boksa x360'en kom i var også en smule annerledes fra den jeg hadde sist.

 

Er det noen mulighet å finne ut hvilke maskine som har det stille dvd drevet å mindre viftestøy? Finnes det noen oversikt en plass?

 

Kjipt å høre at du ikke fikk deg mere stillegående maskin. Dette er hvertfall helt sweet.

Håper bare jeg slipper å oppleve røde ringer på denne også :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...