Dragutin Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg klarer bare ikke å spille slike spill når de er dubbet, det fjerner hele atmosfæren og ødelegger for artistene bak det. Gjennom mine øyne er det vandalisering av ellers flotte produkter. Da sparer jeg meg heller for en eventuell skuffelse og nyter et annet produkt istedenfor. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis den amerikanske versjonen ikke blir sonefri så kommer jeg til å kjøpe en japansk 360 elns. Ikke **** om jeg skal spille en dubba versjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om japansk lydspor, da tar jeg heller middelmådig dubbing enn å sitte å lese undertekster... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Blue Dragon: The first 10 minutes: Blue Dragon Asia version PART 3 Virker spennende. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Blue Dragon: The first 10 minutes: Blue Dragon Asia version part 4 Part 4 er ute og nå Føler det blir mye spoilers av å se de videoene, men jeg klarer ikke la vær.. Endret 29. mai 2007 av eliph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå