E-wok Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Stream Download Download (Torrent) Dette er fra den Asiatiske versjonen av spillet. Og fra Xboxyde: If you are like me and you hate play games in anything but their original version (be it Japanese or English) and you live and Europe... Tough luck. The European version of Blue Dragon won't have the Japanese language track anymore, so your only solution would be to import this version along with an Asian 360 system. Then you'll even be able to buy the much cheaper Asian versions of the games as they are released Ser kos ut dette spillet her. Bare synd den europeiske versjonen ikke støtter det asiatiske lydsporet, men får vel leve med det. Noen som vet noe om den europeiske utgivelsesdatoen? Kommer den i det hele tatt? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg syns å ha lest at Blue Dragon skal komme i løpet av sommern i USA (seinest august). Har ikke hørt så mye om en europeisk versjon, men vil tro at vi også får spillet når USA-folka gjør det. Jeg er ikke fan av rollespill eller japanske spill, men det likner jo litt på FFVII som jeg elsker til døde. Så jeg kommer nok til å skaffe dette ja..det må jo komme til europa. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Etter hva jeg har lest så skal USA-versjonen få originalspråk og alternativt engelske undertekster (i tillegg til engelsk lydspor selvsagt)? Man kan jo håpe denne utgaven blir regionfri. Endret 25. mai 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Så herlig! Det ser jo helt fantastisk ut! Bra grafikk, gameplayet ser strålende ut, karakterer tegnet av Akira Toriyama... og musikken... Jeg tror kanskje dette kan bli det første spillet som får meg til å gråte... Jeg gleder meg! Endret 25. mai 2007 av Amored Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hmm ja eg har jo nylog blitt nyfrelst av Eternal Sonata...dette er vel spill i noenlunde samme gate? Menne ja..så er det det med overgangen fra japansk til amerikansk. Føles mye bedre ut på orginal språket altså EDIT: Glem det Endret 25. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 OMG! Ikke originalspråket? Da er ikke spillet verdt en verdens ting! Jeg hater dubbet crap, gi meg heller undertekster! Får virkelig håpe at den Amerikanske versjonen er sonefri, da har vi i det minste et alternativ! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det går sikkert an å velge språk som i Enchanted Arms...og Dead Or Alive Extreme 2 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja, men ikke på den europeiske versjonen. EU release i September, etter hva jeg husker fra hva som stod på xboxyde for en stund tilbake Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja, men ikke på den europeiske versjonen. EU release i September, etter hva jeg husker fra hva som stod på xboxyde for en stund tilbake 8706931[/snapback] Hvorfor ikke den europeiske versjonen? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvorfor ikke den europeiske versjonen? Kanskje de skal ha plassen til andre språk i stedet (fransk/spansk/tysk etc). Spillet er jo allerede ganske stort, 3 stk DVD-plater. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 stemmer. på EU versjonen skal de ha fransk og tysk i tillegg til engelsk, så det blir lite plass til japansk. på gamezone er 30.august listet som release dato Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hmm var visst ikkje så likt som Eternal Sonata som eg hadde trudd likevel Må si eg liker stilen til ET bedre altså. Men gi meg noe ein demo slik at eg muligens blir vippet overende enda meir i denne sjangeren. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Får virkelig håpe den Amerikanske versjonen er sonefri, ja. Og håper vi får vite det snart. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Håper i alle fall japansk vil være et valg på EU-versjonen. Om ikke, kjøper jeg US-versjonen om det er sonefritt. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Håper i alle fall japansk vil være et valg på EU-versjonen. Om ikke, kjøper jeg US-versjonen om det er sonefritt. 8714601[/snapback] PAL versjonen vil i følge det jeg har lest ikke ha Japansk.. pga at den er proppet med Fransk, Tysk, Spansk osv. ble det ikke plass til orginalspråket.. Så det blir import her også om den er sonefri! Japansk kommer langt foran behovet for Tysk dubbing.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Japansk kommer langt foran behovet for Tysk dubbing.. 8720187[/snapback] Blir nok ikke noe gråting på meg om de vakre scenene skjer på tysk gitt :!: Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Uanvhengig av språk tror jeg dette blir en flott spillopplevelse. (sett bort fra tysk da..) Håper virkelig dette kan bringe tilbake go følesen fra FF7... *krysse fingre og tær* Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Uanvhengig av språk tror jeg dette blir en flott spillopplevelse. (sett bort fra tysk da..)Håper virkelig dette kan bringe tilbake go følesen fra FF7... *krysse fingre og tær* 8722714[/snapback] Da krysser vi tærne sammen. Se del to her: Blue Dragon: The first 10 minutes: Blue Dragon Asia version PART 2 Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det spillet kommer aldri til å havne i min spillsamling om det ikke er muligheter for at vi Europeere kan få spilt det tekstet med originalspråk, stygg dubbing ødelegger hele spillopplevelsen! Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det spillet kommer aldri til å havne i min spillsamling om det ikke er muligheter for at vi Europeere kan få spilt det tekstet med originalspråk, stygg dubbing ødelegger hele spillopplevelsen! 8726308[/snapback] hhmm...kjedelig for deg at du lar en eventuell flott spillopplevelse ødelegges av dette. Jeg klarer heldigvis å nyte spill til tross for dubbing, selv om jeg selvsagt håper på originalspråket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå