zaico Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Synes også 360 stikka er den beste noen sinne produsert, men jeg mener den har 2 mangler: 1. D-pad 2. Om du kjøper versjonen med ledning, sitter den runde pluggen alt for løst, om du er litt aktiv så mister du kontakt med x-boxen Finnes det forresten noe mod elns som gjør at jeg kan bruke 360 stikka mi på Ps3? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 2. Om du kjøper versjonen med ledning, sitter den runde pluggen alt for løst, om du er litt aktiv så mister du kontakt med x-boxen 8942877[/snapback] Ellers ville jo Xboxen gått i veggen, er jo en grunn til at den pluggen finnes Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Den koblingen der har faktisk reddet min konsoll opptil fleire ganger når man har klønete kamerater på besøk, og ikkje minst ein sjøl til tider Men no bruker eg jo bare de trådløse kontrollene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Enig med at den er ganske god. Syntes før at den gamle xbox-kontrollen (Controller S) var veldig god, men nå for tiden er den direkte anstrengende for trigger-fingrene. Synes forøvrig at den med tråd er best. Bruker aldri den trådløse når jeg spiller. Synes batteri-pakken blir litt i veien. Litt irriterende. Pluss at den trådløse knirker faktisk. Zaico: Du mener D-Pad'en er dårlig, eller ikke-eksisterende? Jeg synes nemlig den er litt dårlig. Endret 25. juni 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 1. D-pad D-padden er ganske upresis og føles ikke "god nok" i forhold til resten av kontrollen. 2. Om du kjøper versjonen med ledning, sitter den runde pluggen alt for løst, om du er litt aktiv så mister du kontakt med x-boxen Det er bare positivt som noen allerede har sagt her Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Synes forøvrig at den med tråd er best. Bruker aldri den trådløse når jeg spiller. Synes batteri-pakken blir litt i veien. Litt irriterende.Pluss at den trådløse knirker faktisk. 8944371[/snapback] QFT! Pluss at den er lettere og føles mer solid. Ingenting er mer irriterende enn å se "Please Reconnect Controller" pga flatt batteri midt i en match, holder meg til varianten med tråd jeg Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg mener at trådløs kontroll er det beste som har skjedd utviklinga av kontroller! Den gir beskjed i god tid før du må bytte batteri og det er herlig å være ledningsfri! Også ser det mye ryddigere ut. Av erfaring fra ps2 så liker ofte kontrollen på gulvet.. med andre ord så savner jeg ikke ledning på kontroll! Nå skal det også sies at jeg ikke har prøvd 360 kontrollen med ledning.. Om den er bedre og mer solig har jeg ingen formening om! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Syns muligens rumble-funksjonen i den med ledning er bedre. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er vell ikke umulig det! Siden den ikke har noe strømbegrensninger.. Den kan jo bare pøse på! Tanken at den med ledning er bedre har aldri slått meg faktisk.. Men det kan jo godt stemme! Men må alikevell innrømme jeg er litt svak for ledningsfri kontroll.. Spilte ps2 for litt siden, å det var plutselig problematisk! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Enig med at den er ganske god. Syntes før at den gamle xbox-kontrollen (Controller S) var veldig god, men nå for tiden er den direkte anstrengende for trigger-fingrene. Synes forøvrig at den med tråd er best. Bruker aldri den trådløse når jeg spiller. Synes batteri-pakken blir litt i veien. Litt irriterende.Pluss at den trådløse knirker faktisk. Zaico: Du mener D-Pad'en er dårlig, eller ikke-eksisterende? Jeg synes nemlig den er litt dårlig. 8944371[/snapback] Jeg mener den er så dårlig at den like gjerne kunne vært ikke-eksisterende! Vell for mitt vedkommende så står min xbox såpass stabilt at jeg heller synes den sikkerhetskablingen er plagsom! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Uansett ville det vert rimelig kjipt å få f.eks favorittspillet sitt ødelaget pga. ein brå bevegesle i konsollen, vi veit jo kor mye 360 elsker slike bråe bevegelser. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 ganske enig med at 360en vant. har hatt en del kontroller opp igjennom årene og synses at den er deilig. slipper også ta pauser pga at fingrene er lei at ps2 stikka Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Uansett ville det vert rimelig kjipt å få f.eks favorittspillet sitt ødelaget pga. ein brå bevegesle i konsollen, vi veit jo kor mye 360 elsker slike bråe bevegelser. 8945296[/snapback] Ja, det fikk mitt første CoD2 erfare. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) slipper også ta pauser pga at fingrene er lei at ps2 stikka Det husker jeg fra Lord of the Rings: Two Towers Når man kom i høy level og hadde de beste comboene... ... da gikk jo hele greia ut på og snurre så fort man kunne på høyre stikka mens man løp rundt med venstre stikke. Smerte! Endret 25. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Stiller meg enig i denne avgjørelsen. Det er en flott kontroll Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Det er jo like tungvint. Foretrekker PS3 metoden med USB kabel rett inn i kontrolleren. (vil ikke trolle her med å dra frem PS3, men synes på dette så har den en mye bedre løsning) 8702598[/snapback] Føler motsatt jeg. Irriterer meg over at ps3 kontrollen ikke går på vanlig batterier. PS3 maskinen er 15 meter unna der jeg spiller, så USB ledning er ikke aktuelt. Er jeg tom for batteri, så får jeg ikke spilt mer. Uansett, 360 kontrollen er veldig god og sitter jævelig bra. Alikevel trives jeg faktisk best med ps2 kontrollern enda. liker ps2 bedre enn ps3 kontrollen. Men tror det er mer en vanesak, ser jo at 360 er en verdig vinner men selv knapper jeg på ps2 kontrollern Endret 26. juni 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå