Gå til innhold

Telefonen suser. Vært på service, men ikke fikset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør ikke så mye med denne susingen i musikk da du ikke legger så mye merke til det, men hvis du lytter på lydbok så er det slitsomt.

Denne susingen kan fjernes med god firmware, i hvert fall mye av det. Men det er klart, det blir ofte noe susing med lukkede ørepropper som hpm-70 etc da du hører på MP3 filer. Kan også være en del støy fra selve filen. Testet hpm-70 setter fra SE med en gammel Asono Beatsound mp3 spiller og det suser litt her også.

EDIT: det er i hvert fall bra at media som Amobil linker til denne tråden så folk er oppmerksomme på dette. Kanskje SE også leser Amobil av og til . hehe

Fordi det er klart at du kan fjerne mye støy fra en walkman mobil med riktig software uten å ta vekk mye av lytteopplevelsen ellers.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Tror også det gjelder alle telefonene. Tviler også på at det er mulig å fjerne alt sus ved en firmware-oppdatering. Etter mang en oppdatering av W800i suser den like j***g. Rett og slett for dårlig. Hvordan kan Sony Ericsson slippe slike produkter på markedet? Forstår at det er vanskeligere å lage en musikkmobil enn en standard mp3-spiller, men når man setter "Walkman"-merke på produktet bør man forvente mer. Det mener i hvert fall jeg.

PS: Jeg har testet ulike headset/plugger på min W800i og det suser uansett.

Lenke til kommentar

Ja er litt merkelig dette her.. Noen hører sikkert ikke sånt, men jeg hadde som sagt en w800i før og den suste, men IKKE w610i en :) så veit hva som menes med susing.

Dette er nok en barnesykdom som Se ikke gidder å bry seg om.. er jo omtrent 2 år siden den første walkman telefonen kom! De burde absolutt fikse dette på alle telefoner snart!

Lenke til kommentar

Har fått svar fra SE nå, men de sier at de har prøvd å gjenskape problemet, men ikke klart det og henviser meg bare videre til en rekke verksteder(deriblant Deltaservice. :p)

Endret av Løve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...