Dødskalkunen Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg og Tor92 fra forumet var på tur i dag og tok noen bilder. Her er noen av dem jeg er mest fornøyd med: Hva synes dere? Endret 25. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg synes det siste bildet var iøynefallende. Jeg likte bakgrunnen, og dybdeskarpheten sitter som et skudd. Plasseringen, derimot, er jeg ikke helt fornøyd med. Jeg vet ikke nøyaktig hva som ville passet bedre, men komposisjonen kunne gjorde bildet enda bedre. De øvrige bildene fant jeg mindre interessante. Kanne–sko-kombinasjonen skjønte jeg forresten ikke helt. Endret 25. mai 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 De øvrige bildene fant jeg mindre interessante. Kanne–sko-kombinasjonen skjønte jeg forresten ikke helt. 8703936[/snapback] Tøffel etter kaffe? Hmm, likte det siste godt, og enig i Ostekjeks sin vurdering.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg vet ikke nøyaktig hva som ville passet bedre.. Senket og vinklet kameraet oppover mot himmelen for å unngå delingen - den triste gråbrune bakken.. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg synes delingen av i bakgrunnen var en av tingene som gjorde det siste bildet bra, synes fargekombinasjonen passer bra og at bildet blir mer spennende enn om det hadde hatt en helt blå bakgrunn. Jeg er enig med ostekjeks i at plasseringen ikke er helt heldig, mulig det blir for mye luft på venstresiden siden løvetannen heller mot høyre, virker litt som om den heller ut av bildet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Nykonfirmerte som har invistert i speilreflekskamera? Det siste bildet var rett og slett vakkert. Ganske deilig komposisjon, skarphet og farger. Du hadde perfekt blomsterfotolys! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Takk for tilbakemeldinger. Nykonfirmerte som har invistert i speilreflekskamera? Det siste bildet var rett og slett vakkert. Ganske deilig komposisjon, skarphet og farger. Du hadde perfekt blomsterfotolys! 8711095[/snapback] Ja, er nykonfirmert og har nettopp kjøpt speilreflekskamera. Kan ikke mye med manuelle instillinger enda, men jeg lærer sikkert etterhvert. Er også mest fornøyd med det siste bildet selv. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Likte kjelen og mokkasinen(eller hva det er). Satte stemningen tilbake i tid. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg vet ikke nøyaktig hva som ville passet bedre.. Senket og vinklet kameraet oppover mot himmelen for å unngå delingen - den triste gråbrune bakken.. 8705016[/snapback] Nå ja, det var denne blå–brun-overgangen som gjorde bakgrunnen spesiell, synes jeg. Jeg tror at skillet imidlertid kunne vært plassert ørlite lenger ned for å få det enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå