Petterøs Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei, er det noen som veit hos hvem kan man få ADSL i Sarpsborg??? Jeg prøvde både telenor og bluecom men ADSL kan ikke leveres, noe tidspunkt for utbygging er ikke satt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei, er det noen som veit hos hvem kan man få ADSL i Sarpsborg???Jeg prøvde både telenor og bluecom men ADSL kan ikke leveres, noe tidspunkt for utbygging er ikke satt. Sjekk hos NGT www.ngt.no Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 ikke er planlagt utbygget. Er det noen som bor i Sarspborg her som har ADSL???? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ikke er planlagt utbygget. Er det noen som bor i Sarspborg her som har ADSL???? Du kan jo registrere din interesse hos firstmile. www.firstmile.no Lenke til kommentar
umy Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hadde vert fint om du skrev "adsl i porsgrunn?" istedenfor adsl med 30 spørsmålstegn.. Lenke til kommentar
Tommyh Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ikke er planlagt utbygget. Er det noen som bor i Sarspborg her som har ADSL???? Hatt ADSL i over 1 år jeg. Spørs vel hvor i Sarpsborg du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå