spøkelset Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror ikke han er i live, men at han har noe me øya å gjøre. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Fra imdb: "Why bother showing us that Claire & Jack are brother & sister. What purpose would this have if they aren't both going to confront their shared parent sometime in the future?" Og en annen post: "Don't know if this has been said before. I just watched White Rabbit again and when Jack is in the airport he Doesn't have proper documentation for the coffin. This is because they (Dharma) just gave him a coffin. His fathers body was never in it. Because he is not dead. This is how they(Dharma) got Jack on the flight. " Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fra imdb: "Why bother showing us that Claire & Jack are brother & sister. What purpose would this have if they aren't both going to confront their shared parent sometime in the future?" Og en annen post: "Don't know if this has been said before. I just watched White Rabbit again and when Jack is in the airport he Doesn't have proper documentation for the coffin. This is because they (Dharma) just gave him a coffin. His fathers body was never in it. Because he is not dead. This is how they(Dharma) got Jack on the flight. " 8793577[/snapback] Det er jo helt sannt jo, det kan være en mulighet for at han lever. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (har ikke lest hele tråden) jeg tror han lever. vi får jo se klipp fra etter at de er blitt reddet i sesongavsluttninga. da sier jo Jack til en lege at han kan hente faren. Og at hvis Jack er mere beruset enn faren kan han gi han sparken Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (har ikke lest hele tråden) jeg tror han lever. vi får jo se klipp fra etter at de er blitt reddet i sesongavsluttninga. da sier jo Jack til en lege at han kan hente faren. Og at hvis Jack er mere beruset enn faren kan han gi han sparken 8860838[/snapback] les resten av tråden du. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 ok. har lest. men jeg står fortsatt på at han lever. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Faktisk så ligner Jacob veldig på Christian. Tror ikke at det er han men skulle bare si det. Håper han lever eller at vi får vite mer om han i s4! Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Faktisk så ligner Jacob veldig på Christian. Tror ikke at det er han men skulle bare si det. Håper han lever eller at vi får vite mer om han i s4! 9001458[/snapback] noen som har sett jacob da :S? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 vi som faktisk følger med på lost har sett ham... Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ^Hehe. Man må jo følge skikkelig med for å se han da! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 nei, ikke egentlig... Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Han vises jo bare i 1 sekund da! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Selvsagt har du rett, Rockagirl! For å registrere Jacob nytter det ikke å blunke engang. De fleste Lost-seere leser ikke masse info på utenlandske forum, ikke engang på norske. Jeg hadde aldri sett Jacob hvis jeg ikke hadde sett bildene av ham på nettet. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 http://losteastereggs.blogspot.com/2007/05...s-of-jacob.html Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) kan du linke til et bilde? 9044419[/snapback] http://lostpedia.com/wiki/Jacob # Jacob was "played" by prop master Rob Kyker. # The voice is confirmed as Carlton Cuse. Endret 11. juli 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 1. Sawyer var i Sydney og traff Christian.Tilfeldig? 2. Ana Lucia var i Sydney, som livvakt for Christian. Tilfeldig? 3. Christian er far til både Jack og Claire. Tilfeldig at de havner på samme fly? 4. Jack ser faren på øya. Tilfeldig? 5. Kista er tom. Tilfeldig? Har grublet på akkurat det samme. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 1. Sawyer var i Sydney og traff Christian.Tilfeldig? 2. Ana Lucia var i Sydney, som livvakt for Christian. Tilfeldig? 3. Christian er far til både Jack og Claire. Tilfeldig at de havner på samme fly? 4. Jack ser faren på øya. Tilfeldig? 5. Kista er tom. Tilfeldig? Jeg tror Christian er død. Men alt dette er ikke tilfeldig. Jeg tenkte kanskje at selveste Christian bestemte hvem som sku på øya, og at de kom dit. Men så kom jeg på at det var Desmond som gjorde at de kræsjet... hmm, jeg er ikke sikker, men jeg VET at Christian ikke bare er faren til Jack. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Se nøye på traileren for sesong 4, http://youtube.com/watch?v=0ou7cWOTXJs på 1.03 Er det ikke selveste Christian? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det ser ut som Christian ja, spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå