Gjest Gjesten Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hva er dette? De er variabel i størrelse/lengde og i utbredelse, så jeg aner virkelig ikke hva det er. Strekkmerker? Da ville de vel vært konstante. Blodutredelser? Søkte etter bilde av det, men fant ingenting. Kjipt å komme på stranden med to slike striper, ødelegger en hel del. Noen som vet hva det er/hva man kan gjøre for å bli kvitt de? Endret 25. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Sånne har jeg også og jeg tror det er merker etter at du har setti deg ned og magen "legger seg på seg selv" hvis du skjønner Men hvertfall, mine pleier å forsvinne etter at jeg har gått litt og lignende. Er nok ikke noe farlig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ikke noe farlig det... Som Whoopy har nevnt så er det bare en del av magen som blir klemt mot den andre delen. Rart at du ikke har sett det før o_O Lenke til kommentar
treant Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Pc rings :!: Får dem hvis du sitter mye, aka sitte mye foran pcen:P Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kanskje fordi huden akkurat i det området "bretter" seg innover, og ikke får puste mens du sitter? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sånn er da vanlig å få når en bilring klasker mot den andre og du blir sittende sånn over lengre tid. Foreksempel forann PC'en. Ikke problem å se hvilken posisjon en har sittet i hele dagen da Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er totalt ufarlig, velkommen til klubben Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er totalt ufarlig, velkommen til klubben 8716695[/snapback] der sa du det, men jobber med å kvitte meg med spekket Endret 27. mai 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå