si_men Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hei! Jeg må ha nye ørepropper, har mest lyst på "in-ear", dette har jeg hat godt erfaring med tidligere. Jeg har nemlig sett litt på DENNE, men lurer på om det er noen som har noen erfaring med disse i det hele tatt, både bra og dårlig. Takker for alle svar Simen Endret 25. mai 2007 av si_men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjøp Sennheiser CX300 vfra denne ebay selgeren. Han har ekte, mange falske på ebay men han der selger iallefall ekte, så hold deg til han (har kjøpt av han selv). Da betaler du rundt 200-230 for pluggene - ingen toll. Disse koster 6-700 i norge, og er regnet blandt de aller beste i prisklassen (til den prisen der er de absolutt best). Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ingenting å utsette på CX300 til den prisen, får proppene nesten raskere enn om du hadde bestilt fra en gjennomsnittlig norsk nettbutikk også. Tre dager fra jeg bestilte. Lyden var også veldig god, bare husk å forsøke deg frem med ulike størrelser på proppene, lyden avhenger mye av dem. (Latterlige prisforskjeller på Icemat-proppene forresten, se på Ybs.no. Burde nesten ikke vært lov) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 okei, takk. Jeg får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå