Kuuket Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny PC, også har jeg satt sammen alt. Men når jeg slår på PC`n så stopper den etter noen sekunder, får ikke fram skjerm bilde heller. Bak PC`n har jeg et lite LCD skjerm, der står det CPU init. Mine PC specs er : Asus Striker Extreme Ram: OCZ DDR2 PC2-8500 Reaper HPC Edition PSU: Fortron/Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin CPU: Intel E6600 Endret 25. mai 2007 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
just_me Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny PC, også har jeg satt sammen alt.Men når jeg slår på PC`n så stopper den etter noen sekunder, får ikke fram skjerm bilde heller. Bak PC`n har jeg et lite LCD skjerm, der står det CPU init. Mine PC specs er : Asus Striker Extreme Ram: OCZ DDR2 PC2-8500 Reaper HPC Edition PSU: Fortron/Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin CPU: Intel E6600 8700961[/snapback] det var svart hos meg oxo jeg sente inn hk og fikk nytt og alt funka fett Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Neida:D Det var bare og fjerne floppyn, så starta alt Steng tråden du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå