Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg har en psp og vil gjerne spille online med Syphon Filter: Dark Mirror. Men da trenger jeg en "Nettverkstilgangskode" Denne skulle egentlig følge med psp'en da jeg kjøpte den, men den er altså borte. Er det noen som har en slik kode til overs? Tror den følger med alle playstation produkter med støtte for online spilling. Endret 25. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har en psp og vil gjerne spille online med Syphon Filter: Dark Mirror. Men da trenger jeg en "Nettverkstilgangskode" Denne skulle egentlig følge med psp'en da jeg kjøpte den, men den er altså borte. Er det noen som har en slik kode til overs? Tror den følger med alle playstation produkter med støtte for online spilling. 8700955[/snapback] Er det ingen som har en slik kode? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan du ikke bare sende en mail til den respektive delen av Sony og forklare situasjonen? Om den ikke lå vedlagt så sender de deg sikkert en ny. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Næ, det er stress Endret 26. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Så det er mer stress å bare maile Sony enn å mase på fremmede til å gi deg sin egen kode? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Neida, det var tull. Skal sende en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå