Gå til innhold

mangler driver....

macro

Anbefalte innlegg

jeg mangler driver til et skjermkort som sitter i en gml evercom pc. problemet er at jeg ikke har peiling på hva slags type eller produsent det dreier seg om. det er ikke mye opplysninger på selve kortet. så; er det noen som har et triks som kan fortelle meg hva slags kort jeg har??? ((godt nyttår folkens))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun noen betegnelser på ic kretsene på skjermkortet. Det står "alliance" på noen av dem og "SIS" på den største. Ingen av disse høres ut som leverandører av skjermkort.

Er det ingen som husker hva Evercom puttet inn i boksene sine for en del år siden?

Finnes det noen universal driver til enkle pci skjermkort?

Lenke til kommentar
Det er kun noen betegnelser på ic kretsene på skjermkortet. Det står "alliance" på noen av dem og "SIS" på den største. Ingen av disse høres ut som leverandører av skjermkort.

Er det ingen som husker hva Evercom puttet inn i boksene sine for en del år siden?

Finnes det noen universal driver til enkle pci skjermkort?

SiS lager skjermkort dem da....

Lenke til kommentar

Hei og snart godt nytt år!

Et triks som knskje funker er å bruke windows-update. Dette krever tilgang til internet, men kan av og til gi resultater (de har ikke ALLE drivere i databasen sin...). Veien dit er tools -> Windows update i IE. Ikke bry deg med oppdateringene, men gå rett til "drivers". Dette funker av og til.

Meld fra om det funker da.

Tronaldo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...