macro Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg mangler driver til et skjermkort som sitter i en gml evercom pc. problemet er at jeg ikke har peiling på hva slags type eller produsent det dreier seg om. det er ikke mye opplysninger på selve kortet. så; er det noen som har et triks som kan fortelle meg hva slags kort jeg har??? ((godt nyttår folkens)) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 skru opp og se på det de fleste har produsent stemplet på GPU eller på printer plata Lenke til kommentar
macro Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Det er kun noen betegnelser på ic kretsene på skjermkortet. Det står "alliance" på noen av dem og "SIS" på den største. Ingen av disse høres ut som leverandører av skjermkort. Er det ingen som husker hva Evercom puttet inn i boksene sine for en del år siden? Finnes det noen universal driver til enkle pci skjermkort? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Finnes mange diagnoseprogrammer som forteller hva du har i maskinen. Min favoritt er Aida32. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det er kun noen betegnelser på ic kretsene på skjermkortet. Det står "alliance" på noen av dem og "SIS" på den største. Ingen av disse høres ut som leverandører av skjermkort. Er det ingen som husker hva Evercom puttet inn i boksene sine for en del år siden? Finnes det noen universal driver til enkle pci skjermkort? SiS lager skjermkort dem da.... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei og snart godt nytt år! Et triks som knskje funker er å bruke windows-update. Dette krever tilgang til internet, men kan av og til gi resultater (de har ikke ALLE drivere i databasen sin...). Veien dit er tools -> Windows update i IE. Ikke bry deg med oppdateringene, men gå rett til "drivers". Dette funker av og til. Meld fra om det funker da. Tronaldo Lenke til kommentar
jaha Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 SIS har produsert skjermkort en gang i tiden. Kanskje de har en side... ellers er det nok for gammelt til at nye drivere har store virkningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå