norge Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 har fått ps3 til å finne windows media player nå, men står " check the settings for the media server " Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
norge Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) har fått ps3 til å finne windows media player nå, men står " check the settings for the media server " Hvor finner jeg det? får det ikke til å funke hvor ligger instillingen?? på pc n eller på ps3???? Endret 25. mai 2007 av norge Lenke til kommentar
norge Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 er det ingen som veit eller? Lenke til kommentar
Torro Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Fikk du opp melding på datamaskinen da du slo på PS3 med FW 1.80? Bruker du WM11. så trykker du på den lille pilen rett under "bibliotek" og velger <del mine medier> . Da skal PS3 komme opp som en enhet. Edit: om du har tilgang på Nero (Home), så prøv den også. Der har du mulighet til å f.eks. transcode DivX filmer til Mpeg-2, noe som PS3 takler. Fikk ikke PS3 til å fungere noe særlig bra med MP3 samlingen min under WM11, 800 album ble nok i meste laget.... Endret 25. mai 2007 av Torro Lenke til kommentar
norge Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 fikk opp meldingen på ps3 når jeg trykka på pc ikonet på ps3 skjønner ikke så mye av nero åssen skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå