Gå til innhold

Batteriet på Nokia N95 tømmes uten grunn?

Anbefalte innlegg

jeg vet da det, jeg er såpass gammel at jeg husker de koffertene! :whistle:

men på en annen side er teknologien kommet så mye lenger!

tror dere virkelig at Nokia ikke hadde klart å lage et større batteri til denne mobilen så tar dere grådig feil! det er snakk om N96 (?) og tror dere virkelig den kommer med N95 batteri? NÆI!

selvsakt kunne de laget batteriet kraftigere! men da hadde den jo også blitt perfekt! ... å det vil de ikke ha noe av! de skal jo selge neste modell også.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk må huske at mer batterikapasitet == trenger større batteri = større fysisk størrelse på telefonen.

8709609[/snapback]

Telefonen trenger ikke å ta så mye mer plass dersom Nokia lager ett batteri som samtidig er deksel, da vil batteriet kunne dobble kapasiteten dersom de lot dette batteri/deksel stikke like langt ut som kamera klumpen.

Mener å huske at til en av mine gamle Ericsson telefoner, (T39) kunne man kjøpe et større batteri som var designet slik at det var batteri og deksel.

Når man ser på hvordan Nokia sine ingeniører greide å plassere GPS antennen nede i bunn av telefonen, og hvordan de designet sleide mekanismen, kan man ikke forvente seg så mye fra ingeniøravdelingen til Nokia. :no:

Lenke til kommentar
men når de stapper den så full av stæsj , må de jo oppgradere batteriet også da for svarte! ikke sende med et batteri som lille 6280 hadde!

guri så idioti! at ikke flere kan klage skjønner ikke jeg, isteden bare dvele med " å den har jo så mye inni seg, bla-bla"... :roll:

8702511[/snapback]

Er helt enig, har sendt mail til dem, men ikke fått svar :hmm:

Kom igjen og klag da folkens, en mobil som koster drit mye og da skal dem jammen meg klare å lage et bra batteri som holder ihverfall over 4 dager.

Hva faen skal man med en sånn mobil vis man skrur av 3G osv?

Lenke til kommentar

eeehhh p990 har heftig standbytid og taletid, men så utrolig bra er den heller ikke.. regn med lading hver dag på den og i lengden med litt bruk av wifi osv.. men som alle mobil bedrifter sier, teknologien til telefoner har utviklet seg enormt, mens batteriene har stagnert.. så helt til de finner opp ett super batteri må man nesten ha laderen med seg hele tiden..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...