Gå til innhold

nYtt skjermkort 1920x1080

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på å oppgradere min maskin (HK,Minne,Prossesor,Skjermkort)

Skjermkortet jeg har nå er et Geforce 7800GTX

HK : MSI Diamound Plus

Prossesor: AMD 4000+ 2.4

Ram: 2gig 444mhz dual

Har nå fått meg et nytt tv som jeg også bruket til skjerm,

det jeg lurte på er hva skjerm kort må jeg ha for å kjøre

alle spill med max detalje i 1920x1080 oppløsning?

merker at mitt oppsett får problemer med Oblivian med alt maksa ut

Pris messigt er ikke såviktigt men vill ikkje kjøpe et kort som jeg ikke får utnytte fult ut,

å helder bruke pengene på Prossesor å HK

det jeg lurte på å kjøpe var dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GTX er jo det beste, men jeg ville helelr kjøpt 8800gts og brukt resten av pengene på nytt hk og cpu, core2 f.eks. den cpuen du har nå er for svak til å dra 8800gtx fuldt ut.

8704911[/snapback]

ok ja trur jeg går for GTS å ikkje GTX helder bruke litt mer på HK å CPU

takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Nja, synes oblivion i så høy oppløsning krever litt for meget. Selv med 8800GTX. 4x / 8xAA er selvfølgelig påskrudd.

Nå skal det sies at jeg kjører med en del texture packs, noe jeg synes er et krav for å kalle det MAX grafikk. (uten, så ser det jo ut som et middelaldrende spill i flere situasjoner)

Lenke til kommentar
Nja, synes oblivion i så høy oppløsning krever litt for meget. Selv med 8800GTX. 4x / 8xAA er selvfølgelig påskrudd.

Nå skal det sies at jeg kjører med en del texture packs, noe jeg synes er et krav for å kalle det MAX grafikk. (uten, så ser det jo ut som et middelaldrende spill i flere situasjoner)

8714839[/snapback]

hvor finner man den texture packen du bruker ?

Lenke til kommentar

8714839[/snapback]

8714878[/snapback]

Jeg bruker "andrull's texture pack": http://x6.no/art/11777.html#32467

Ps: Linken er tatt ned, ettersom jeg holder på med å sette sammen en ny versjon.

Men du kan jo alltids laste ned en av de største og beste texture moddene: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View....Detail&id=2363

Dog, finner du også en god del texturepacker til LOD's (det du ser i distansen) og til menneskene. (så ikke ansiktene ser så elendige ut)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

8714839[/snapback]

Joa, selvfølgelig. Nå kjører jeg ikke AA selv, bare texture mods.

Lenke til kommentar

8714839[/snapback]

8714878[/snapback]

Jeg bruker "andrull's texture pack": http://x6.no/art/11777.html#32467

Ps: Linken er tatt ned, ettersom jeg holder på med å sette sammen en ny versjon.

Men du kan jo alltids laste ned en av de største og beste texture moddene: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View....Detail&id=2363

Dog, finner du også en god del texturepacker til LOD's (det du ser i distansen) og til menneskene. (så ikke ansiktene ser så elendige ut)

8714941[/snapback]

lasta ned den ene packen du linka til. så en del penere ut ja :) mi sta heldigvis ikke så mye fps da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...