Luc1fer- Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg trenger et program som kan force oppløsningen min til 1280x720 i YDL på Ps3. Når jeg starter den opp med Ps3-720p så starter den med 1184x684 (tror jeg, hvertfall noe sånt) og jeg får ikke mulighet til å skifte. Dette gjør at jeg ikke får fylt hele bildet da tv'n har 1:1 pixelmapping og ingen mulighet til å skru det av. Noen som har noen ideer? Sjekk gjerne ut denne tråden: Tråd Og bare ignorer at han sier at tv'n ikke støtter pixelmapping, for det gjør den. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg vet ikke hva slags grafikk-chip du har i PS3-en din, men har du forsøkt å endre (/legge til ønsket) oppløsning direkte i fila /etc/X11/xorg.conf for den fargedybden du benytter (trolig 24 bits) og deretter restarte Xorg-serveren (ctrl+alt+backspace)? Endret 25. mai 2007 av kommers Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Nå er jeg ingen linux guru, så hadde du giddi å postet en guide på dette? Eller hvertfall noen stikker om hvordan jeg gjør det. Bruker gnome grensesnittet, om det har noe å si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå