LL Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Dette er et av de få systemene som ikke er testet her på siden. Er det noen som har prøvd det. Hvordan yter det i forhold til andre ting? Det ser unektelig ganske enkelt ut (sier jeg som aldri har prøvd vannkjøling). Er dette noe dere kan anbefale? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg og skulle gjerne sett noen erfaringer fra en av disse setta. Tenker på å kjøpe et sett samtidig med den nye pcen jeg skal ha meg i løpet av januar/februar. Betaler gjerne 2500 for et sett som kjøler ekstremt bra, og samtidig er stille... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg og skulle gjerne sett noen erfaringer fra en av disse setta. Tenker på å kjøpe et sett samtidig med den nye pcen jeg skal ha meg i løpet av januar/februar. Betaler gjerne 2500 for et sett som kjøler ekstremt bra, og samtidig er stille... sorry for å skuffe deg har lest noen tester da kjøler aquariuss elendig men den er stille dette,settet er ment for at pc skal være stille ikke kjøle bra,leste test denne mot danger den set maze3,maze lå rundt 30 men aquarius lå rundt 40 under load. personlig hadde jeg ikke kjøpt aquarius,for det første er den for dyr forhold til åssen den kjøler,sats heller på danger den sett. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg driver og tester det nå - det er unektelig ganske stille. Men jeg fikk noen problemer under monteringen, så jeg tror AMD'en tok kvelden. Uansett: test kommer i nær framtid her på Overklokking.no. Settet er meget enkelt å montere, bærer preg av grei kvalitet (god kvalitet på viktige komponenter) og er som sagt nokså stille av seg. Men dere får avvente til jeg får noen resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå