-Shaq- Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, hvordan får jeg gjort en img fil om til iso eller dvd format? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har du prøvd å stikke innom denne siden? finnes mange gode tips der. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Rart at ingen har stengt denne posten enda. Det er jo snakk om ISO og IMG format her . Uannsett. Du kan bruke f. eks PowerISO til denne jobben. Det programmet klarer fint å konvertere de fleste formater over til ISO. Har selv brukt det en drøss med ganger når jeg skal konvertere fra bin til iso, daa til iso, osv. PowerISO klarer det meste. Ulempen er at det koster penger for programmet. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Trail versjonen av det koster ikke noe, men det varer ikke mer enn 30dager, og har en max grense på 700mb(?). Sempron Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Rart at ingen har stengt denne posten enda. Det er jo snakk om ISO og IMG format her . Uannsett. Du kan bruke f. eks PowerISO til denne jobben. Det programmet klarer fint å konvertere de fleste formater over til ISO. Har selv brukt det en drøss med ganger når jeg skal konvertere fra bin til iso, daa til iso, osv. PowerISO klarer det meste.Ulempen er at det koster penger for programmet. 8709745[/snapback] Er nok en litt tvilsom post i utganngspunktet, men trådstarter har ikke nevnt noe om nedlasting her. Derfor valgte jeg å svare på denne tråden. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er nok en litt tvilsom post i utganngspunktet, men trådstarter har ikke nevnt noe om nedlasting her. Derfor valgte jeg å svare på denne tråden. 8710435[/snapback] Tja, hva er problemet med ISO og IMG? Det er jo helt legale formater, har tonnevis med ISO-er liggende uten at noen av de er ulovelig, til og med ett tonn med MS ISO-er utgitt av Microsoft Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Masse .iso filer som ligger lovlig ute, bl.a. Linux isoer,det er jeg fullstendig klar over. Men ser ikke så mange "lovlige" .img filer hvis man ikke har laget de selv da. Og har man laget de selv så vet man mest sannsynlig hvordan man åpner de. Men som sagt så har trådstarter aldri nevnt nedlasting og internett. Endret 27. mai 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå