Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jepp. Jeg skal forske litt i de baner, så får vi orden på det. Jeg synes det ser virkelig profesjonelt ut allerede! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nye farger, ble bedre nå synes jeg Edit: Fikset matchende farger på tlf-ikonet og mail-ikonet Endret 30. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) [Fjernet en tanketom kommentar] "Blomsten" var finere blå, synes jeg . EDIT: Forresten... var litt stilig med gult navn og adresse også... Jeg vil ikke ødelegge noe:P Lag det slik du mener er best! EDIT: Men nettadressen likte jeg best med små bokstaver. Endret 30. mai 2007 av Degeim Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nettadressen må i små bokstaver ja, ser det nå Hva mener du med gult navn og gul adresse? Hvis det ikke er store fargeforskjeller fra mine pc-er(har testet på to stk), så er det grønt navn og grønn nettadresse, i tillegg til grønn kloss i logoen Begynner selv å bli fornøyd sånn den er nå, noe spesielt du vil endre på? Endret 30. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fellow stording altså? hmm, kanskje jeg burde hive meg på bølgen og komme med noen forslag! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ingenting for øyeblikket, men du kan gjerne avvente litt til jeg får klarhet rundt "Daglig leder"-delen! Jeg må si det ser supert ut! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Fellow stording altså? hmm, kanskje jeg burde hive meg på bølgen og komme med noen forslag! 8745195[/snapback] Det må du gjerne gjøre, men det skal godt gjøres å slå -Kiman-! Om du har forslag til slagord, må du komme med det! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ingenting for øyeblikket, men du kan gjerne avvente litt til jeg får klarhet rundt "Daglig leder"-delen! Jeg må si det ser supert ut! 8745198[/snapback] Tusen takk! :!: Den er grei Da stikker jeg innom i morgen og ser om du har funnet ut noe rundt det med daglig leder-delen. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tok en kjapp en nå før leggetid.. 3 forskjellige varianter. Ta forbehold om unøyaktig spacing. 1. 2. Bare prøvde ut andre farger 3. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Sjokoladekake: Ser jammen interessant ut dette også, men hvordan vil det bli på et visittkort? -Kiman-: Jeg har testet visittkortet ditt (ved å skrive det ut i korrekt størrelse), og fant ut at det ser minst like bra ut i papirform, men at det dessverre er litt mye luft der, slik at teksten (spesielt informasjonen til venstre og "Programvareutvikler" til høyre) blir for liten (det er faktisk slik at det er svært vanskelig å se hva som står der). Hva med å strekke både logo og informasjon inn mot midten, så det blir mer kompakt og blir større og mer lettlest tekst? Håper jeg ikke tar motet fra deg; jeg er kjemefornøyd med designet, men skriftstørrelsen er altså litt for liten. EDIT: Og daglig leder vet jeg ikke helt, men jeg foreslår at du lager den som en ekstra layer eller hva du nå lager i den endelige filen, så jeg kan slå den av eller på etter behov. Endret 30. mai 2007 av Degeim Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sjokoladekake: Ser jammen interessant ut dette også, men hvordan vil det bli på et visittkort? Det kommer litt ann på om du skal ha 2 siders visittkort eller 1 side. Skal dette printes ut hjemme eller tar du det til et trykkeri? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Sjokoladekake: Med det første er det nok kun her hjemme det skal trykkes, så det blir på en side. -Kiman-: Jeg har satt sammen en liten demonstrasjon av hva jeg mener med å få det litt mer kompakt, men jeg fikk det ikke helt fint, og siden jeg ikke har noen annen fil enn .jpg-filen så ble det litt stygge klipp-og-lim-operasjoner. Men det jeg prøver å få til er å flytte de litt sammen/forstørre de, og på en eller annen måte får den "blomsten" bak resten av visittkortet (eller kanskje endre litt på den så den går utenom de områdene det er tekst/bilder på?). På endringene mine er tekststørrelsen helt fin i forhold til bildestørrelsen. Når jeg skriver det ut i vanlig visittkortstørrelse går det fint an å lese alt. Endret 31. mai 2007 av Degeim Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Har laget en versjon nå som ser veldig bra ut på printeren hjemme i hvert fall Edit: Fikset litt på spacing, endret til blå farge på teksten "programvareutvikling". Endret 31. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Aiai! Jeg skal ikke si det er perfekt, for det ville jo ta motet fra enhver (eventuell) konkurrent , men det er i alle fall ekstremt bra! Dersom noe skal slå dette må det være tilnærmet perfekt;). Det eneste jeg vil kommentere er at "blomsten" ser litt svak ut hos meg (det _kan_ skyldes at jeg har lite blekk igjen, men jeg synes den er litt vag på bildet her også). Er det mulig å forsterke/fortykke den litt? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Takk! Det skal jeg gjøre Ser bra ut her, kan være stor forskjell mellom printere, så jeg skal ordne det Ny versjon med tykkere "blomst": Endret 31. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Oppdaterte min post over med en ny versjon Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Fantastisk! Har du en .X-fil til meg nå da, så jeg kan fylle inn resten av informasjonen og kose meg med ny logo og visittkort? (jeg har ikke sett noe mer til konkurrentene dine, så med mindre noe banebrekkende dukker opp er jeg nok ferdig med denne tråden.) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nice Jeg har to stk .psd klare til deg Hvordan vil du at jeg skal sende dem over? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Du har mottatt en PM med mailadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå