Left Blank Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Her er bare en liten test med mere farger og ikke hvit bakgrunn.. Vet ikke helt hvordan det ble, hvilken atmosfaere det gir. lol nei, ma nok begynne pa nytt igjen Endret 29. mai 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Her er bare en liten test med mere farger og ikke hvit bakgrunn.. Vet ikke helt hvordan det ble, hvilken atmosfaere det gir. [bilder] lol nei, ma nok begynne pa nytt igjen 8732047[/snapback] Hehe, jeg så dem begge (før du fjernet det ene), og må si jeg likte det du fjernet best, med unntak av at nå var det så mange farger at det så ut som en tegneserie . Jeg likte fonten og plasseringen av firmanavnet på den du fjernet. Dette andre var kanskje litt mørkt. Drit i det jeg sa om farger, det ble for mye av det gode. En liten grå strek er kanskje nok, eller noen slike kuler. Jeg har ikke så mye peiling, men jeg får da fortsette å kommentere forslagene dine. Hvis du poster et bilde av den mørke over uten den mørke bakgrunnsfargen, så kan vi se hvordan det blir Endret 29. mai 2007 av Degeim Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Men vil du ha hvit bakgrunn og minimalistisk eller kan man bli litt mer kreativ? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg liker det minimalistisk, og hvit bakgrunn kan være bra. Men farger kan jo også være bra! Hva om du lager en hvit bakgrunn, og legger på en god stæsj av din kreativitet og viser meg begge deler? EDIT: Men som før sagt, xaoc, likte jeg ditt første forslag godt! Det trenger ikke være noe mer avansert enn som så, men jeg tror det blir enda bedre om tekst-delen blir litt stylet opp. Endret 29. mai 2007 av Degeim Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Driver å arbeider med et forslag nå Litt lite kreativ etter 7 timer med oppsett av et fotball-magasin på skolen, men skal prøve å få noe ferdig i kveld, eventuelt i morgen kveld Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Kjempetakk for det Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har ikke tid til å fullføre visittkortet i dag, men slenger opp logoen i hvert fall. Den er ment å symbolisere at nettopp ditt selskap skiller seg ut blant mengden. Mens de andre er grå og vanlige byggeklosser er du lyspunktet. Håper du liker konseptet! Edit: Og den funker med både svart og hvit bakgrunn. Endret 29. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Den var jammen også stilig! Jeg venter på xaoc sitt nye forslag og -Kiman- sitt visittkort, og så får jeg kåre en vinner Takk! Degeim Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Firmaet ditt har ikke noe slagord eller lignende? Driver å jobber med visittkortet nå Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, men du er velkommen til å finne opp et fint et Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvis jeg kommer på noe bra så Edit: Hvis noen har forslag til slagord, skrik ut! Revidert logo, mye kulere font + detaljer som gjør logoen mye mer spennende og stilig etter min mening : Endret 30. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Den blir bare bedre og bedre Men hva med noe som viser at det er et programvarefirma? Det kan minne litt om en trelasthandel nå (men det er fremdeles helt super, altså, jeg bare kommenterer litt!) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm, jeg vil si at det er litt typisk 2007 IT-firma preg over logoen jeg da Men eventuelle forslag til hva jeg kan gjøre?? Står jo uansett "Programvareutvikling" under da så Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, jeg vil ikke ødelegge den. Den er fin som den er;) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Dobbelpost... Endret 30. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Da beholder jeg den som den er Lite kreativ i dag, begynner å bli litt sliten på grunn av alt kjøret på skolen for tiden. Prøveeksamen i dag, prosjektfremføring i morgen Men har begynt på noe i hvert fall, konstruktiv kritikk mottas med stor takk Endret 30. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det ser veldig fint ut! Jeg har ikke noe å kritisere nå, men hvis jeg kikker lenger på det kommer jeg kanskje på noe. Kikk innom i morgen og se om jeg har kritikk til deg;) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takk! Den er grei Eksprimenterer med nye farger nå, er ikke helt sikker på at de fargene som er nå er kule nok. Blir noe over i blåtoner tror jeg, slenger ut noe senere i kveld Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Den er enda greiere;) Jeg har kommet på en ting - kan jeg kalle meg "Daglig leder" sånn helt uten videre? pSibaSoft er jo ikke på noen måte registrert som noen som helst form for bedrift/firma... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Prøver å få til noe som ser virkelig profesjonelt ut Hmm, det har jeg virkelig ikke peiling på. Fjerner det på neste versjon jeg laster opp for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå