Gå til innhold

Utkast til visittkort/logo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er bare en liten test med mere farger og ikke hvit bakgrunn.. Vet ikke helt hvordan det ble, hvilken atmosfaere det gir.

[bilder]

lol nei, ma nok begynne pa nytt igjen :p

8732047[/snapback]

Hehe, jeg så dem begge (før du fjernet det ene), og må si jeg likte det du fjernet best, med unntak av at nå var det så mange farger at det så ut som en tegneserie :p.

Jeg likte fonten og plasseringen av firmanavnet på den du fjernet.

Dette andre var kanskje litt mørkt. Drit i det jeg sa om farger, det ble for mye av det gode. En liten grå strek er kanskje nok, eller noen slike kuler. Jeg har ikke så mye peiling, men jeg får da fortsette å kommentere forslagene dine.

Hvis du poster et bilde av den mørke over uten den mørke bakgrunnsfargen, så kan vi se hvordan det blir ;)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Jeg liker det minimalistisk, og hvit bakgrunn kan være bra. Men farger kan jo også være bra!

Hva om du lager en hvit bakgrunn, og legger på en god stæsj av din kreativitet og viser meg begge deler?

EDIT: Men som før sagt, xaoc, likte jeg ditt første forslag godt! Det trenger ikke være noe mer avansert enn som så, men jeg tror det blir enda bedre om tekst-delen blir litt stylet opp.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Har ikke tid til å fullføre visittkortet i dag, men slenger opp logoen i hvert fall.

Den er ment å symbolisere at nettopp ditt selskap skiller seg ut blant mengden. Mens de andre er grå og vanlige byggeklosser er du lyspunktet. Håper du liker konseptet!

Edit: Og den funker med både svart og hvit bakgrunn.

post-79654-1180469811_thumb.jpg

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Da beholder jeg den som den er :)

Lite kreativ i dag, begynner å bli litt sliten på grunn av alt kjøret på skolen for tiden. Prøveeksamen i dag, prosjektfremføring i morgen :dontgetit:

Men har begynt på noe i hvert fall, konstruktiv kritikk mottas med stor takk ;)

post-79654-1180554922_thumb.jpg

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...