Gå til innhold

Intel Core 2 Duo E6600 vs AMD Athlon 64 FX-60

tnex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trådstarter: du spør om et spørsmål, hvilken (du sier egentlig hvem, men det er feil) er best av e6600 og fx-60

når du spør et så klart spørsmål må du vente en klart svar, og som alle andre sier, e6600 er mye bedre enn fx60

en e6600 kan i tillegg klokkes kanskj enda 1 ghz over stock, mens fx-60 kanskje 2-300 mhz, da den er blodklokket allerede fra produsent

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt poenget med denne tråden egentlig. Vi har vært flere som har forklart at E6600 er bedre, men trådstarter prøver å vri på det til at FX-60 er bedre.

Som jeg og andre har sagt her før, E6600 er bedre på alle måter, punktum.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt poenget med denne tråden egentlig. Vi har vært flere som har forklart at E6600 er bedre, men trådstarter prøver å vri på det til at FX-60 er bedre.

Som jeg og andre har sagt her før, E6600 er bedre på alle måter, punktum.

8707659[/snapback]

Ja, trådstarter prøver å vri det til FX-60. Jeg og han diskuterte hva slags cpu som var best. Jeg sa at E6600 var best og han sa at Fx-60 var best (sikert pga av at han har den)

Så la vi det ut på forumet for å se hvem som hadde rett. Han innser vel ikke at jeg har rett. :w00t:

Endret av ChrissBB
Lenke til kommentar

Om man skal gå ut i fra pris, så er det jo ikke noe annet å si enn at å kjøpe FX-60 nå er som å kaste penger i dass. Kort og brutalt. For prisen får man en topp hovedkort, E6600 og 2GB godt minne.

Om trådstarter allerede har en FX-60, har han ikke en dårlig CPU, men bare ikke en like god CPU som E6600. Og om man skulle se det fra AMD-siden, så vil en X2 6000+ være noe bedre enn FX-60. (joda, den er socket AM2, men bare for sammenliknings skyld)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Samme om man er AMD fan eller Intel fan, E6600 er klart best, det er bare å ta noen sjappe runder med google å finne tester, så ser man jo klart hvem som yter mest.

Greit jeg er intel hoe, men uansett kan jeg si at en AMD prosessor kan være bedre. Men denne tråden er useriøs, du har fått dine svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...