Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hva synes dere er det beste PS1 spillet gjennom tidene? Det er en god del klassikere Endret 25. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Grand Theft Auto 2 Uten tvil Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Metal Gear Solid er min favoritt. Det åpna øynene mine for historiefortelling i spill. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Grand Theft Auto 2 Uten tvil 8700395[/snapback] Ja husker broren min hadde det på pc'en. Men dette er ikke et spill som "du må ha spilt eneren" ikke sant? Endret 25. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Grand Theft Auto 2 Uten tvil 8700395[/snapback] Ja husker broren min hadde det på pc'en. Men dette er ikke et spill som "du må ha spilt enren" ikke sant? 8700419[/snapback] Nei Jeg spilte ikke enern før lenge etter at jeg hadde spilt GTA2 en god stund Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Metal Gear Solid er min favoritt. Det åpna øynene mine for historiefortelling i spill. 8700406[/snapback] Signerer denne! Husker ennå hvordan jeg gikk inn i den lokal musikk/spill sjappa og spurte om de kunne åpne en kopi av ZOE slik at jeg fikk prøve demoen som fulgte med spillet. Mener i værtfall det var ZOE. Introen der man ser ubåten er bare sinnsykt rå! Kommer MGS som nedlastbart spill på PsStore så betaler jeg gjerne for det på nytt! Må bare få legge til Final Fantasy VII. Bedre rolle spill finnes ikke. Endret 25. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Har fått konvertert rayman på psp'en nå. Det spillet har sin sjarm det og Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Som alltid er det vanskelig å dedikere en vinner, så jeg remaser heller opp noen favoritter jeg har fra min PS1 tid (PSX var forøvrig prosjektnavnet til addonen til SNES men Xen ble droppet når Nintendo ditcha Sony og Sony heller ga ut en helt egen spillenhet). Lomax, Rayman og pandemonium: Som den platformelsker jeg er, falt jeg godt for disse spillene i sin tid. Koste meg mange timer med dem, spesielt Rayman. Syphon filter: Husker jeg og en kompis brukte å spille dette i timer etter timer på vinterstid når det var snøføyk ute. Argh hvor frustrerte vi ble i enkelte oppdrag og hvor glad vi var når vi klarte det. Grand Theft Auto: Også en klassiker jeg og en kompis brukte å spille. Har i senere tid spillet det på PC, men feelingen blir ikke det samme. Husker ikke flere for øyeblikket. Forøvrig, om vi skal ungå at dette blir en telletråd hadde det vært lurt om folk faktisk om med begrunnelse hvorfor de likte de spillene. Så slipper old bad mod å stenge tråden Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Føler at det har vært flere tråder om dette før. Men samma det. Hos meg ligger nok Final Fantasy VII nærmest hjertet, ikke bare er det PSX sitt beste spill, det er verdens beste spill i mine øyne. Historien, karakterene, kamp systemet osv. alt var nesten helt perfekt Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (PSX var forøvrig prosjektnavnet til addonen til SNES men Xen ble droppet når Nintendo ditcha Sony og Sony heller ga ut en helt egen spillenhet). Dette visste jeg ikke. Da endrer jeg litt på tråden jeg. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 PSX er også navnet på Sony sin "media center" og en PS1 emulator Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hva synes dere er det beste PS1 spillet gjennom tidene? Det er en god del klassikere 8700388[/snapback] Resident Evil 1 og Tomb Raider. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Føler at det har vært flere tråder om dette før. Men samma det. Hos meg ligger nok Final Fantasy VII nærmest hjertet, ikke bare er det PSX sitt beste spill, det er verdens beste spill i mine øyne. Historien, karakterene, kamp systemet osv. alt var nesten helt perfekt 8700531[/snapback] Støttes^^ Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 metal gear sollid og pandemonium her gode minner Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Final Fantasy VII og VIII uten tvil her.. , men MGS er klart høyt oppe på listen. Xenogears er også fantifistisk. Endret 25. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Final Fantasy VIII og IX kommer høyt på min liste. Spyro: Year of the Dragon var jo også et rett ut fantastisk spill, prøver å få tak i et eksemplar av det første Spyo-spillet i en brukthandel nede i Sandefjord. så mangler jeg bare Ripto's Rage så er samlinga komplett Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ingen som har nevnt Crash Bandicoot serien? Har brukt alt for mange timer av mitt liv på de spillene Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Final Fantasy VIII og IX kommer høyt på min liste. Spyro: Year of the Dragon var jo også et rett ut fantastisk spill, prøver å få tak i et eksemplar av det første Spyo-spillet i en brukthandel nede i Sandefjord. så mangler jeg bare Ripto's Rage så er samlinga komplett 8701213[/snapback] Heeeeeeeeeeeelt enig Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Ingen som har nevnt Crash Bandicoot serien? Har brukt alt for mange timer av mitt liv på de spillene 8701418[/snapback] Jeg synes Crash Bandicoot serien kanskje er den beste til PS1. Men som sagt, det finnes så mange klassikere at det er vanskelig å plukke ut en klar vinner. Endret 25. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Metal Gear Solid har jeg hatt fantastisk mye morro med, spiller det av og til på hytta også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå