notarget Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei alle norske data nerder 8) Ville bare ønske dere Godt Nytt År!!!! Lykke til med året som kommer :wink: Mye fint i vente ja..... :: Morten :: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 takker :=) men du brude nok ha venta i 24 timer til.. Gleder meg til i kveld jeg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 I tilleg at den er feilpostet men takk og likeså. Lenke til kommentar
laris Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja godt nytt år til dere også 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Happi Nu Year ! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hehe godt nytt år alle sammen. drekk med måte i kveld,hehe hvertfall la det være igjen litt til meg hehe Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nyttår til dere alle! Ta vare på dere selv i det som kommer! Og husk, et godt år faller nærmere den andre siden av bekken en ti på taket! Eller som faren min ville ha sagt, Det er bedre nærmere stammen enn i det sure gresset... Lykke til alle dere og god bedring Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nytt år om 12t 50min Mvh,Sarge Lenke til kommentar
Izex Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nyttår! Heavy festing og drønn på med real fireworks og champange korker gutter (og jenter :wink: ) Til dere som smeller av dere fingrene og svir av panneluggen og kanskje litt til...og dere som blir transportert i hylende ambulanser til pumping, det er sånn det skal være!!! God start på et nytt jævlig år hehehe Take Care!!! 8) (Hørtes det "Mamma" ut?) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nytt år, nå er det snart på flaska igjen. Kanskje jeg fylleposter litt til neste år når jeg kommer hjem rimelig full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå