MrL Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei, tenkte jeg skulle begynne på en ny runde i Oblivion igjen (genialt spill). Har ikke fulgt med på modsene som har kommet, så jeg lurer på hvem jeg abselutt burde ha? Andrulls modpack synes jeg selv var veldig bra(bra graffikk oppdatering), men den finner jeg ikke til nedlastning lenger Noen andre mods, helst i en pakke eller no, så jeg slipper å laste ned liksom 100 stk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 for det første finnes det en slik tråd her! men jeg kan absolutt anbefale "Natural Enviroments" og "OOO" Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 for det første finnes det en slik tråd her! men jeg kan absolutt anbefale "Natural Enviroments" og "OOO" 8700263[/snapback] Skal ta en titt på de, takk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) For en beskrivelse av Oscuro's Oblivion Overhaul, ta en titt på innlegget mitt her. Snart er versjon 1.32 ute, jeg anbefaler å vente til da. Den skal etter planen slippes i neste uke. Jeg anbefaler også på det sterkeste å bruke Natural Environments, gjerne sammen med installasjonsskriptet mitt for å lette prosessen. (Krever Oblivion Mod Manager - ingen mods bør installeres uten den. ) Endret 25. mai 2007 av MiSP Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 For en beskrivelse av Oscuro's Oblivion Overhaul, ta en titt på innlegget mitt her. Snart er versjon 1.32 ute, jeg anbefaler å vente til da. Den skal etter planen slippes i neste uke. Jeg anbefaler også på det sterkeste å bruke Natural Environments, gjerne sammen med installasjonsskriptet mitt for å lette prosessen. (Krever Oblivion Mod Manager - ingen mods bør installeres uten den. ) 8700608[/snapback] Takk for den, skal ta en titt på den Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Spørs hva slags mod du er ute etter det. OOO, forandrer spillet nesten totalt. Greit hvis du synes vanilla oblivion er kjedelig men sånn personelig synes jeg det blir for drastisk. Selv har jeg akkurat lastet ned en "rumare slaughterfish slapping" mod, bare tøys selvsagt men jeg gleder meg vilt til å prøve den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå