Julepils Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Vannkjøling? Hvor selger de billig-komplette utstyr til det da? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Dette et eksempel hvordan man IKKE skal bruke en poll. Ikke rart at amund kommer til å stenge den muligheten. Hakke sett no poll enda jeg..... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 I stedet for Neon Lys SoundSensitive hva med en kald katode og Sunbeam Kald Katode Sound Control ? Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Skrev jeg ikke det da? Jeg har bestilt en Cold Cathode Red også.. Men så ikke den der bryteren.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Dette et eksempel hvordan man IKKE skal bruke en poll. Ikke rart at amund kommer til å stenge den muligheten. Hakke sett no poll enda jeg..... Det er derfor man har redigere/edit? Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Den der controllen, ligger den inni pcen og slenger? Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Vel der va kabinettet og strømforsyningen pluss lysa og etchen kommet, nå mangler vi bare innmate.. cant wait to feed it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå