PgUp Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skriv litt om hvordan utdannelsen din har vært fra barneskolen til der du er nå. Skriv hva som har vært lett, og hva som har vært vanskelig, og skriv om hva som fikk deg til å velge den utdannelsen/jobben du har nå. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Barneskole - 7 år - lett Ungd.skole - 3 år - Passe lett. Snitt: ca 4,8 GK - 1 år - Omtrent samme som 10. klasse, men krevde litt mer tid til lekser (som jeg ikke skjønte før året var over). Snitt: 4,5 Vk1 - tja...frem til jul har jeg gått noen ganger, vet ikke om det var vanskelig, men kombinert med noe postviralt trøtthetssyndrom var det faen så stress, så da jeg ble helt frisk sluttet jeg på videregående og begynte på anleggsgartnerkurs. Skal ta eksamen 8. juni og begynner som lærling 11. Snitt: Vanskelig å si...nå har jeg karakter i Bed.øk (5), norsk (5), engelsk (5), samfunnskunnskap (5), litt sur for at jeg ikke fikk karakter i biologi og matte som jeg ble lovet. Anleggsgartnerkurset er en komprimert utgave av Vk1 med avsluttende Vk1-eksamen. Blir så vanskelig som du gjør det til. For å lære alt du burde kunne skal du være god. For å få en 5'er på eksamen kreves det ikke så mye (håper jeg...har fått opp mot 6 på alle prøveeksamene vi har hatt). Snitt: 5/6...men er bare eksamenskarakteren som teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå