blured Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som vet hva som skjer om en ikke har grunnlag for karakter, og dermed stryker i faget ? Er snakk om spansk første året. Altså er det ikke et avgangsfag. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Snakket forleden dag med en av mine lærere, og ble opplyst om at hvis man står i fare for å få I.V i et fag, har man krav på brev om dette. Brevet skal forresten også mottas i god tid før karakteren settes, slik at man skal kunne hente seg inn igjen, f.eks ved hjelp av en ekstra prøve. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Snakket forleden dag med en av mine lærere, og ble opplyst om at hvis man står i fare for å få I.V i et fag, har man krav på brev om dette. Brevet skal forresten også mottas i god tid før karakteren settes, slik at man skal kunne hente seg inn igjen, f.eks ved hjelp av en ekstra prøve. 8700604[/snapback] Fikk brevet i dag. Men er ikke det egentlig litt vel sent å motta et brev nå. Er ikke akkurat lenge igjen av skoleåret. Og om jeg ikke står, vet du hva som skjer da? I forhold til oppdtak neste år, og hva jeg må gjøre med faget... Endret 25. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
starks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 faget må du vel ta opp igjen til neste år, eller som privatist. usikker på om du kan gå videre til neste nivå i faget uten å stå på første modul. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Ok. Tviler på at jeg ikke står, men om jeg ikke gjør det, og tar det opp hos en privatist, vil det føre til at jeg ikke har fullført VGS "direkte"? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvis du stryker i et fag, og må ta det opp igjen, tror jeg du får ordinær/sekundærvitnemål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå