AreMS Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg har et ekstremt plagsomt problem. Problemet er at når jeg bruker PCen min så forsvinner bare internett tilkobling uten videre, når dette skjer varer det i 20-60 sekunder. Det plagsomme er at hvis jeg er inne på en server på battlfield2 eller CS så blir jeg disconnected. Hvis jeg laster ned noe så blir det også avbrutt. Dette forkommer fra 1-2 ganger pr. time. Jeg har skjekket det på andre PCer i huset, og det skjer det samme med alle. Spørsmålet er da: Er det Modemet/Ruteren eller er det selve leverandøren som har ustabil linje (nextgentel 6500/700). Har hendt at modemet har hengt seg helt opp 3-4 ganger de siste 3 månedene, slik at jeg måtte starte den helt på nytt. Modemet/Ruteren er en Speedtouch 546i v6 Takker for alle svar Endret 25. mai 2007 av Zorox90 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Prøvd å resette routern og modemet? Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Prøvd å resette routern og modemet? 8699985[/snapback] Jepp, har gjort det flere ganger. Har desverre ikke hjulpet noe Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei. Kansje modemet er stillt inn til å reconecte etter 30-60 minutter? Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Hei. Kansje modemet er stillt inn til å reconecte etter 30-60 minutter? 8702187[/snapback] Jeg letet gjennom hele konfigurasjonspanelet på modemet, men fant ingenting om reconnecte. Dette problemet kom forresten først for noen måneder siden og jeg har hatt dette modemet i over 1 år. Kan rett og slett modemet blitt ødelagt? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg tror ikke det er noe problemer med modemet.. Jeg har det samme problemet med Get, bare at det skjer mye oftere enn med deg. Linja blir avbrutt hvert 10 min. Veldig irriterende, og har vært sånn i over 2 mnd. Byttet modem 3 ganger (Ja tre ganger!), men har fortsatt det samme problemet.. Har undersøkt litt og fant ut at hvis jeg prater på msn og linja blir borte så kan jeg fortsatt høre personen, men han kan ikke høre meg Endret 25. mai 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg tror ikke det er noe problemer med modemet.. Jeg har det samme problemet med Get, bare at det skjer mye oftere enn med deg. Linja blir avbrutt hvert 10 min. Veldig irriterende, og har vært sånn i over 2 mnd. Byttet modem 3 ganger (Ja tre ganger!), men har fortsatt det samme problemet.. Har undersøkt litt og fant ut at hvis jeg prater på msn og linja blir borte så kan jeg fortsatt høre personen, men han kan ikke høre meg 8702489[/snapback] Hmm.. jeg får sende inn en klage mail til nextgentel da. Jeg har forresten nøyaktig samme problem som deg hvis jeg snakker med noen over mikrofon, jeg kan høre dem, men de kan ikke høre meg. Endret 25. mai 2007 av Zorox90 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ok.. Har ringt Get minst 50 ganger, men jeg problemet er ikke fikset enda. Får håpe ditt problem blir fiksa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå