Midgeet Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei, jeg ville jerne likt om noen kunne hjelpe meg å finne en ok gaming pc (bærbar) skal bruke den på skola også men mest hjemme, er lei av stasjonære pcer Så gi meg link eller hint så ville det vært fint, pris mellom 10-13k komfomarsjon hehe , er mye på lan så mye stress å pakke stasjinære osv:P. så vær så snill å hjelp meg med å finne den perfekte pc til meg jfgjfjj.bmp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ikke at jeg skjønner sammenhengen med det bildet du har lagt ved, men uansett, Den nylanserte Zepto 6625 måtte vel være midt i blinken? Se denne tråden for mer informasjon om denne maskinen. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) En konkurrent til 6625: IFL90. Det blir egentlig mye en smaksak hvilken av de to man liker best... Mitt intrykk er at IFL90 kanskje har noe bedre batteritid (hvis sammenligner på batterier med like mange celler), mens 6625 har noen tilkoblinger og noen småting som IFL90 ikke har. Ytelsesmessig vil jeg tro de er ganske like. Mer info om IFL90 her. - Amund Endret 26. mai 2007 av amundsf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå