simen_k Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei alle sammen! Her er et bilde jeg tok for en stund tilbake. Jeg har ikke fotografert så lenge, så jeg regner med at det en del komponeringsfeil osv, så hadde vært fint med litt konstruktiv tilbakemelding på evt forbedringer Vil gjerne også vite hva folk ellers synes om idéen. På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det var veldig bra komponert, men du kunne kanskje hatt litt mer luft/tak under skoene hans (evt. fått med hele beina til "spøkelset"). Ellers synes jeg at skjorta som henger utenfor forstyrrer litt på spøkelset, ettersom den lyser litt mye opp. Bildet er litt blasst og blåaktig, så kanskje en annen konvertering til svart-hvitt hadde hjulpet, eller evt. en justering av kontrast. Men som sagt - ikke dum komposisjon det her heller, og konseptet var stilig. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Enig det du sier, og takk! Jeg ser dette med at bilde kanskje er en anelse for blått, så jeg skal prøve å justere det til mer sort-hvitt. Ang. komponeringen, så var det vanskelig på grunn av at det faktisk ikke er langt fra motivet og ned på bakken (2-3 meter). Derfor måtte ta bilde såpass nedentil, slik at landskapet fikk det til å se ut som det var langt ned. Det er noe av grunnen til at jeg ikke fikk med beina til personen. Det, og at jeg sto oppå et garasjetak som ikke hadde mer plass til rådighet Litt krunglete forklart, men håper du forsår meg Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Aha, jeg forstår! Jeg trodde dere hadde stått oppå en høy bygning! (Og dermed var jeg litt bekymret for modellen..) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Skjønner. Jeg ødela kanskje litt av stemningen ved bilde nå Folk for satse på førsteinntrykket fra nå av Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg fikk en glimrende idè. Jeg syns iallefall at den ser bra ut i hodet mitt. Tatt bildet fra siden av, langs kanten, slik at vi blir mer overbevist om at det er rett ned, og kanskje et sørgelig grin i ansiktet. Skulle gjerne gjort noe slikt selv, men har ikke tid akkurat nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå