Ybbe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 pensjonerte, maktsyke gamlinger Lenke til kommentar
Edhunter Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 så notatarket blir berre verande på skulen, ikkje sendt inn attme besvarelsen til sensor? Lenke til kommentar
Pnkyfish Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 pensjonerte, maktsyke gamlinger 8744093[/snapback] Er de tidligere lærere, eller? Lenke til kommentar
Pnkyfish Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 så notatarket blir berre verande på skulen, ikkje sendt inn attme besvarelsen til sensor? 8744106[/snapback] Har det egentlig så mye å si? Lenke til kommentar
Edhunter Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 nei. ej he berre skrive tankekart og stikkord. men ein veit jo aldri ka som e for detaljert i følge sensor og slikt.. og de e litt skremmende Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 pensjonerte, maktsyke gamlinger 8744093[/snapback] Er de tidligere lærere, eller? 8744107[/snapback] kja, vet at ett par av vaktene på bokmål eksamen er pensjonerte lærere. Men de fleste er også vakter på tentamener ol. på skolen våres. Og det som irriterer meg er at når vi hadde hovedmål, så kom en av de vaktene, ei gammel ei som visst nok var "hovedvakt" (leste opp nummerene våres og slikt), og handlet mobil av meg på elkjøp et par timer etter på. Måtte liksom se henne _EN_ gang til i løpet av dagen Lenke til kommentar
Pnkyfish Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 nei. ej he berre skrive tankekart og stikkord. men ein veit jo aldri ka som e for detaljert i følge sensor og slikt.. og de e litt skremmende 8744164[/snapback] jeg har mange setninger Lenke til kommentar
Edhunter Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 har noen setninger ej også, men håpa de går greit! Lenke til kommentar
camillada Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 jeg har brukt blanko noen plasser på arket for så å skrive noe annet.. hope that's okey Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sist tentamen hysjet jeg på den ene vakta. Hun var helt utrolig maktsyk og oppførte seg som en drittsekk når andre bråket.. så, når hun hostet, hysjet jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ahh hadde vært herlig å være vakt om 40-50 år, kjæfte og skrike på nervøse elever til en matteksamen "NEI FOR FAEN; DU KAN IKKE BRUKE BLANKO!" Lenke til kommentar
beloeng Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes det er vanskelig å vite hvilke tekster man skal ha med egne meninger. Feks artikkel, skal man ha med det der? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ahh hadde vært herlig å være vakt om 40-50 år, kjæfte og skrike på nervøse elever til en matteksamen "NEI FOR FAEN; DU KAN IKKE BRUKE BLANKO!" 8744465[/snapback] *gleder seg* Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ahh hadde vært herlig å være vakt om 40-50 år, kjæfte og skrike på nervøse elever til en matteksamen "NEI FOR FAEN; DU KAN IKKE BRUKE BLANKO!" 8744465[/snapback] Jeg SKAL bli eksamensvakt når jeg pensjonerer meg. Åh, gleder meg allerede. Neida, det er stor forskjell på dem. Noen er da hyggelige nok. Men jeg var også borti en som satt og hostet konstant i går ... Huff. Lenke til kommentar
kevinjh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan noen hjelpe meg?? jeg kan bruke retteprogram i morgen på pcen.. men den tar ikke alle nynorsk ordene 8743831[/snapback] Det finst eit program som omset frå bokmål til nynorsk ganske bra. Du finn det på nettsida til Nynodata AS, men programmet er ganske dyrt. Lenke til kommentar
Edhunter Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 i en artikkel skal man hovedsakli vere sakli. ikkje flett inn eigne meininga, men ej trur du på slutten kan skrive liksom : i mitt syn, eller, slik ej ser de, o.l viss du he noke relavant til saka å komme me Lenke til kommentar
Pnkyfish Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes det er vanskelig å vite hvilke tekster man skal ha med egne meninger. Feks artikkel, skal man ha med det der? 8744480[/snapback] Kan gjerne ha en personlig tone, men bør samtidig være saklig og objektiv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er klar, skal ta med et grønt eple og dele 3 chilinøtter med hovedvakta for så å spørre om jeg kan bruke et vanlig ark som notatark. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du kan ikke bruke Nyno på eksamen, regnes som juks. Men på Hellerud vgs i Oslo har de et eget program som finner feil bedre enn MS word. Den kommer nok til å redde meg imorgen!! Programet heter analyse, finnes på siden til skolen... Lenke til kommentar
Pnkyfish Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 man forklarer, gir eksempler og tar stilling til saken. Kan gjerne ha personlig tone, men bør samtidig være saklig og objektiv. I en diskusjonsoppgave kan man være mer subjektiv, det samme gjelder når man skal vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå