isetan Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 http://www.itbutikken.no/i/227205/1.htm http://www.itbutikken.no/i/207099/1.htm Er grafikkortene på disse bra? Kommenter gjerne hva som er bra og dårlig med disse to bærbarene her, med tanke på hardwaren. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Aceren har bedre prosessor, større harddisk, Vista Home Premium (Asusen Home Basic) og veier litt mindre. Ut over det er de jevngode, så når prisen er såpass nærme vil vel Aceren gå seirende ut (når valget kun står mellom de to). Grafikkortene er omtrent like gode (eller dårlige) i begge to, de er ikke akkurat kvasse og det beste valget om du skal spille, men du sier ingenting om bruksområder og krav forøvrig. Strømforbruket vil derimot være relativt lavt med slike grafikkort, slik at batteritiden blir bedre. For øvrig vet jeg at bla. Netshop selger en modell fra Toshiba i samme prisklasse med ATI X1600 grafikkort, dette yter omtrent dobbelt så bra som Go7300/X1300 som er i disse. Lenke til kommentar
isetan Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg er på utkikk etter en pc til maks 7000kr. Det som er mest viktig for meg er god prosessor, stor harddisk og god skjermkort. Pc'en er tiltenkt vanlig bruk, med noe lett spilling (eldre spill, år 2000-2004). Hvordan er det med Toshiba? Jeg har ingen erfaring med dette merket. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 her er toshibaen jeg snakket om. Har aldri prøvd Toshiba's sattelite-serie, så kan ikke uttale meg om kvaliteten, men den har i hvertfall ett skjermkort som kan kalles "godt" (X1600) i motsetning til Go7300/X1300 som er mer i billig-klassen. Den kommer også innenfor maksprisen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå