Skyttt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 På infosiden om LOTRO her på gamer.no står det at "En vil kunne kjøpe egne hus, og som hobbit vil du naturligvis bo i de små husene i bakken.". Dette stemmer da ikke? Jeg har i alle fall ikke sett noe til at man kan kjøpe seg hus i Middle Earth ennå. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 dette er sikkert en feature som kommer etterhvert som de store oppdateringene ruller ut Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 de inproviserer nok litt der gitt, som anmeldere burde dere holde dere til ren fakta. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det som har skjedd her er at produktbeskrivelsen ble skrevet da spillet ble kunngjort, eller kort etter, og at dette er en funksjon som opprinnelig skulle ha vært med i spillet (I et tidlig faktaark står det: "Through game advancement, players can purchase customizable race-specific dwellings."). Deretter har denne funksjonen tydeligvis blitt droppet eller utsatt, uten at vi har vært oppmerksomme på dette. Det er selvsagt beklagelig, og jeg skal endre produktbeskrivelsen nå, men vi har altså ikke med viten og vilje kommet med feilinformasjon om spillet (eller "funnet opp" informasjon, slik neoman spekulerer i). Tråden er forresten feilpostet, flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hmm... kan hende det kommer senrere... ikke nok plass ennå tror jeg .. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Vel, vi får da i alle fall håpe det kommer til spillet. Høres unektelig godt ut med min egen lille hule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå