wolf91 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Plages mye med pcn min, Får masse feilmeldinger og den vil ikke innstalere sp2. Før virket den sånn passe bra, fikk innstalert spill og oppdateringer, men den gikk rettut av spillene Nå er maskin ny formatert men har så mye feil. Trur det er dll filene og andre filer som er feil, Kommer ikke på nett eller no, den avslutter alt, Hva kommer alle disse feilene av? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Grunnen til at du får mange feilmeldinger er vel fordi du mangler alt av oppdateringer. Du må også sjekke om alle driverene til maskinvaren din er installert. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Har innstalert nyeste drivere og oppdateringer, men det er noe som er rart jeg innstalerte en sikkerhetsoppdatering måtte restarte pcn og når jeg kom inn på windows måtte jeg innstalere den igjen og sånn fortsatt det! Har formatert den nå! Har home edition nå, vil feilene forsvinne vis jeg innstalerer profesional? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ser ingen god grunn til at en installasjon av pro skal lvære noe bedre enn home, men man vet aldri Om pro er av nyere utgave (inkl SP2) så kan det nok være en ide. Hvilken home er det du har - med SP1 eller uten noen av servicepakkene? Prøv å sjekke etter oppdateringer manuelt og installer dem. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 vet ikke innstalert home fra en recovery cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå