Frederick_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...ion=file&id=329 en annen download kilde Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 La til begge to, mitt navn er: noddysh. Skulle kalt meg noe annet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kaller meg Andreas[NOR] Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) er det gratis?? 8997937[/snapback] Vil ikke si det er gratis når det er en HL2 mod. HL2 modder innebærer at du må ha HL2 innstallert på pcen eller ha det i steam lista di for å kunne spille det. Så alle som har HL2 kan spille Insurgency uten kostnad. legg meg til btw.. [email protected] er mailen min Endret 3. juli 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 er det gratis?? 8997937[/snapback] Vil ikke si det er gratis når det er en HL2 mod. HL2 modder innebærer at du må ha HL2 innstallert på pcen eller ha det i steam lista di for å kunne spille det. Så alle som har HL2 kan spille Insurgency uten kostnad. legg meg til btw.. [email protected] er mailen min 8997959[/snapback] Feil. Du trenger bare Source SDK og soource SDK base for å spille det. Du finner du under tools taben i steam Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vil ikke si det er gratis når det er en HL2 mod.HL2 modder innebærer at du må ha HL2 innstallert på pcen eller ha det i steam lista di for å kunne spille det. Så alle som har HL2 kan spille Insurgency uten kostnad. legg meg til btw.. [email protected] er mailen min 8997959[/snapback] Joda, hvis man skal tenke slikt. Men så er ikke firefox gratis heller, hvis man skal tenke på prisen på pc/mac, internett, strøm osv Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Noen som vet om det er noen norske servere som har blitt satt opp eller? Endret 4. juli 2007 av Artemis-Entreri Lenke til kommentar
halvorg Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Alt for realistisk til å være morsomt for min del. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk bare prøvd det såvidt igår, så kan ikke si så mye om det ennå, men det så helt greit ut. Et spill uten bunnyjumping og med en nogenlunde realistisk skade-modell er jo i utgangspunktet bra. Dog, som nevnt, er det en hårfin linje mellom for mye realisme og det at spillet skal være gøy og underholdende. Det jeg har å klage på hittil er at serverene jeg prøvde virket veldig ustabile. men om det er en feil med moden eller bare et lokalt serverproblem vites ikke... Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg har også bare kommet over èn god server. Men det jeg spilte der var jo skiiitkult... Ekstremt kult å spille et spill hvor sniperen er overpowered (som i virkeligheten..) Du KAN rett og slett ikke bare "løpe ut" hvis du vet det er en sniper som dekker området. Men jeg har et spørsmål. Når man spiller som Support, kommer det opp "Deploy Bipod". Hvordan gjør man det..? EDIT: Eneste negative jeg kan komme på er hvordan de løper. Litt lite bevegelse for hvor langt de løper, på en måte... Men ellers bra! Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Okay, tar tilbake alt jeg har sagt til nå. Hadde akkurat en fantastisk runde hvor jeg kom meg bak en tropp med amerikanere, sikkert en 7-8 stk, og jeg drepte hele gjengen uten at noen klarte å merke at jeg var bak de engang. Var dødsfett! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) kjekt spill.. RO bare kanskje enda litt bedre (siden det er fra dagens tid, ikke 60 år siden). merker i widescreen med 1680x1050 får jeg (altfor) lite fps på de større områdene, noen som har et bra alternativ til denne oppløsningen? (på andre spill som cs:s og RO går det helt fint) [email protected] hvis noen vil legge meg til edit: advanced var visst noe for meg. får tåle litt dårligere grafikk mot at det ikke hakker som et uvær Endret 4. juli 2007 av cozmos Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men jeg har et spørsmål. Når man spiller som Support, kommer det opp "Deploy Bipod". Hvordan gjør man det..? Men ellers bra! 8999212[/snapback] Mouse3, altså scrollhjulet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jo takk Funker utmerket, men du blir sitting duck for snipers Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jo takk Funker utmerket, men du blir sitting duck for snipers 8999673[/snapback] Legg det ved hjørner, jeg lover deg at vis du legger deg på de rette stedene tar du ut en hel hau av folk Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tingen med spill og mods som dette, er at spillerne må samarbeide og spille taktisk hvis det skal være morsomt. Realisme suger hvis folk spiller det som CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå