thadon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hadde vært morro å fått litt ordentlig teamplay på en server engang. Jeg må vente til pcen min kommer tilbake da denne maskina drar alt på low med max 30 fps Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 det er noe nervepirrende sener i spillet, jeg ligger bak en bil fordi jeg vet det er en skarpskytter med skills som ligger et sted oppi veien, hver gang jeg beveger meg litt treffer et skudd like ved meg. noen ganger kommer det folk fra laget mitt som ikke vet om dette og han tar dem ut, etter en liten stund lå det 5 lik rundt meg. og etter som flere skjønte dette ble det en stor kø bak bilen til slutt var vi 9 stykker som lå nesten oppå hverandre. så kommer en av våre skarpskyttere flanker jævlen og tar han ut med et skudd, jeg som har SAW reiser meg opp og sender bly nedover veien mens folka mine beveger seg nedover. drit kult Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg ble ikke akkurat imponert. Etter mye slit med å komme meg innpå en brukbar server måtte jeg vase rundt med en elendig shotgun. Duger jo ikke til noe når det svermer med skarpskytere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 svermer med skarpskyttere?, såvit jeg vet kan man bare ha 1 på hvert lag, kanskje 2. men er enig i at hagla ikke er noe serlig, men har ikke hatt noen problemer med å finne gode servere, bortsett fra den nevnte buggen er moden dønn solid Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bare jeg som får connection problems etter 5 min.? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ja 8994000[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 svermer med skarpskyttere?, såvit jeg vet kan man bare ha 1 på hvert lag, kanskje 2. men er enig i at hagla ikke er noe serlig, men har ikke hatt noen problemer med å finne gode servere, bortsett fra den nevnte buggen er moden dønn solid 8993857[/snapback] Ok, ikke akkurat skarpskytere, men folk med rifler. Folk som kan ta deg ut på avstand. Jeg fikk ikke gjort en eneste ting utenom å somle rundt som en annen tulling med den ekle hagla mi. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 så fordi du måtte bruke hagle i et spill suger spillet? nesten alle brett har CQB steder der hagla er meget effektiv. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Å gode hellige Gud, dette er modden jeg har venta på! Har ikke tid til å skrive, må spille mer. Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Skal spille i kveld noen som blir med? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmm, får vel ta en titt på denne moden... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 haha, SAW i INS er helt klart beste Spill våpen EVER. ligge å legge bly nedover gata og ta ut hauer med folk. tok ut 12 stykker på 3 min, men man har vist bare et mag, så man går fort tom Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er våpenvalgsystemet mye som i AmericasArmy? Føles sånn ut etter å ha lest her på forumet Laster forøverig ned modden nå så får vi se! Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 haha, SAW i INS er helt klart beste Spill våpen EVER. ligge å legge bly nedover gata og ta ut hauer med folk. tok ut 12 stykker på 3 min, men man har vist bare et mag, så man går fort tom 8994507[/snapback] Har hørt at det er en bug slik at man ikke kan reloade Saw'en Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Er våpenvalgsystemet mye som i AmericasArmy? Føles sånn ut etter å ha lest her på forumet Laster forøverig ned modden nå så får vi se! 8994533[/snapback] det ligner på en måte, hvert klasse kan bare velges av en pers, så du kan ikke ha et helt lag bare med SAW's eller bare M4 rifler. noen klasser finnes det 2 av, som Rifleman, Gunner osv så du kan ha 2 av dem på hvert lag haha, SAW i INS er helt klart beste Spill våpen EVER. ligge å legge bly nedover gata og ta ut hauer med folk. tok ut 12 stykker på 3 min, men man har vist bare et mag, så man går fort tom 8994507[/snapback] Har hørt at det er en bug slik at man ikke kan reloade Saw'en 8994576[/snapback] det forklarer det men dette er helt klart det beste Beta 1 moden jeg har prøvd, slår mange spill, helt klart at disse folka vet hva de gjør Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, veldig stabilt til å være en beta 1, selv om det er mye bullshit bugs i moden og det er også flere elemeter som trengs en ekte overhaling. Når dette eventuelt skjer så går nok dette fra en bra mod til en superb mod. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 hva mener du trenger en overhaling? kom nettopp fra mitt så langt beste spill Score på 94 og 27 kills Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hva mener du trenger en overhaling? kom nettopp fra mitt så langt beste spill Score på 94 og 27 kills 8995163[/snapback] teamplay <3 Hva er steamnavnet ditt? mitt er : thadon92 (ikke vær redd, jeg er ikke en drittunge) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 gunfreak19 er mitt. jeg hadde det gøy, jeg kom løpende ned en vei når jeg ser 4 marines komme mot meg jeg går ned på knerne og fyrer av en auto salve og alle 4 faller om, jeg kaster meg mot veggen og ser 3 til løper forbi meg, og igjen sikter jeg bare mitt på klynga og fyrer av og alle faller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå