Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhåå gleder meg.. :)

Laster ned nå.

EDIT: Men den øverste linken fungerer ikke hos meg... :cry:

Har ikke torrent, og den nederste må man registrere seg for å laste ned. Do'h!

Fikk lasta ned fra Internode. Sjekk linken på download-delen: www.insmod.net

1% på vei nå! :D

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Vel, først av alt så var brettet jeg spilte på utrolig lineært, ikke mulig å flanke fienden, noe jeg alltid gjør i skytespill. Serveren var full men var veldig lite skyting, de fleste lå bare og campet og tok forbipasserende som faktisk prøvde å gjøre noe (slike som meg).

Lydene og grafikken var veldig bra, men gameplayet trenger en stor løft i mine øyne. Mulig det bare var en dårlig server med dårlig map og spillere, og at det faktisk er mye bedre enn dette, noe jeg håper da jeg gledet meg til modden.

Lenke til kommentar

spørste problemet er en bug, som påvirker firefight spillene, da har man bare så så mage respawns og når de er ute må du vente til omgangen er over, men problemet er at alle som logger seg på etter man er tomme for spawns kommer inn i spillet og får spille, så hvis folk logger seg på hele tiden tar runden aldri slutt. og man blir sittene der med tissen i hånda.

men spillet er jævlig kult, det er viktig å ha en god leder da han bestemer hvor man skal gå ect.

og som dere ser av bildene jeg poster under går man ofte sammen med mange andre. jævlig fett, men tar en liten stund å komme inni, men de siste brettet jeg spillte på var rått, fikk 8 kills, de fleste lang distanse skudd.

jeg fant også en fientlig skarpskytter som hadde drept halve teamet, så når jeg tok ut ham var det som en propp som ble fjernet og alle på laget mitt fikk strome frem.

det viser hvor viktig en god skarpskyter er og hvor mye forskjell et eneste kill kan gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...