Gunfreak Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) etter lang om lenge ser det ut til at Insurgency endelig kommer ut. Det er en mod til HL2 satt til den pågående Irak krigen. http://www.insmod.net/ Masse nye bilder og en fet trailer på den siden Endret 8. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har venta på dette lenge, bare å innstalere HL2 igjen nå Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Videoen var ikke noe særlig å skryte av, viste veldig lite gameplay, prøvde mest å lage en film aktig atmosfære uten å vise fram det viktigste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 de siste 30 sekundene viste jo mye gameplay da Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gleder meg til det kommer. Liker måten de har gjort det med snipersiktet Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har fulgt Insurgency fra starten av (da det den gang het Operation: Counter-Insurgency), og jeg håper dette er temmelig bra for å ha vært under utvikling i 4 år. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Synes vi kan være stolte av at vi har to nordmenn med i teamet der også. Gleder meg, dette blir moro! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Denne modden ser virkelig spennende ut. Denne må virkelig testes når den kommer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Videoen var ikke noe særlig å skryte av, viste veldig lite gameplay, prøvde mest å lage en film aktig atmosfære uten å vise fram det viktigste. 8704873[/snapback] Nesj, men dette blir da vel BF2 bare med en bedre motor (Les: en bra motor i det heletatt, siden Dice sin er patetisk), og kun infanteri-kamp. Kan se for meg et slags "Red Orchestra in Iraq". Gleder meg iaf. EDIT: Traileren er kjempetøff, og den viser mye artig gameplay. Synes dog at våpenlydene var uhorvelig monotone. Mye tøffere i RO. Endret 26. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hadde ikke hørt om Insurgency før, men dette virket spennende! Må nesten teste ut dette når det kommer ut om 11 dager. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 DAMMIT! Er langt ute i juni nå! Jeg sjekker fanken meg sia oppimot flere ganger hver dag for å få med meg når den slippes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 samme her, de sier den kommer i juni selv om den kommer sent, så da er det bare å vente Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 nå sier dem at den SKAL komme ut i mårra Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Får da håpe det, dritt at pcen er på reprasjon nå Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Blir spennende å se om det faktisk kommer da. Gleder meg til å få prøve det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sjekka ut IRCen dems nå, den sier det er "uvisst" når det kommer. Selvom vi ble lovet i dag. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er snakk om 8 timer+ nå. God Damnit Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mm... Hvorfor blir det egentlig utsettelser? (I spill generelt...) Jeg mener, de er jo ferdig med spillet nå...? Det er jo ikke sånn at nå sitter de og jobber på spreng for å bli ferdig om fire-fem timer..? Jeg vil spille. NÅ! Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Så vidt jeg forstår er det noen problemer med et par av mapsa, så det tok vist noen ekstra timer og fixe det. Jack Bauer: Damn it Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mm... Hvorfor blir det egentlig utsettelser? (I spill generelt...) Jeg mener, de er jo ferdig med spillet nå...? Det er jo ikke sånn at nå sitter de og jobber på spreng for å bli ferdig om fire-fem timer..? Jeg vil spille. NÅ! 8981330[/snapback] Du har rett. La oss drite i å polere spillene! Slipp fri alle bugfyllte spillvrakene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå