MasterShake Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Yo peeps. Jeg tenkte å lage en lydfil av et utsnitt audio fra en DivX/Xvid-fil. Hvilket program kan jeg bruke? Altså, hvis jeg spiller av en videofil på desktopen, er det noen måte å spille inn lyden fra den? Takker for svar! Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Yo peeps. Jeg tenkte å lage en lydfil av et utsnitt audio fra en DivX/Xvid-fil. Hvilket program kan jeg bruke? Altså, hvis jeg spiller av en videofil på desktopen, er det noen måte å spille inn lyden fra den? Takker for svar! 8698741[/snapback] Denne skal nok gjøre susen.. "Windows Media Encoder" Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan enkelt rippe ut lyden fra mpeg4 med virtualdub. file-> save wav Så kan du redigere ut og lage sample med f.eks. audacity begge programmene er fri programvare Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan bruke Audacity til dette. Når du skal ta opp, så må du passe på at du tar opp fra Stereo Mix. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan vel bruke Super til å konvertere videofilen til Mp3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå