Gå til innhold

Spørsmål vedr. AutoPass

Hewitt

Anbefalte innlegg

Jeg synes heller ikke det er riktig å finansiere veibygging med bompenger, men slike små protester som å ikke ha med seg brikken i bilen hjelper så lite.

Skal du virkelig gjøre det vanskelig så skal du pasere bomstasjonene uten brikke og abonemang men betale inn beløpene på giro i etterkant der du oppgir registreringsnummer på bilen, bomstasjon og klokkeslett.

Da må de jobbe for saken samtidig som du ikke betaler mere en kontant avgift pr. passering.

Dette gjorde jeg selv en tid før jeg skaffet meg brikke.

Men de virkelig store forskjellene kan gjøres politisk.

FRP er mot bompengefinansiering, husk det ved neste valg.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men de virkelig store forskjellene kan gjøres politisk.

Naturligvis, men hvilke politikere vil gjøre noe med en slik utømmelig inntektskilde så lenge allmenheten biter sammen tennene og stilltiende lar seg utsette for denne urettferdighet? En bred og synlig folkelig motstand er nøkkelen til å få stoppet denne sykdommen.

Selvfølgelig spiller det ingen rolle at en eneste bilist protesterer, men tenk deg hva som hadde skjedd dersom alle lot brikkene sine ligge hjemme, og klaget på alle sine fakturaer?

Jaja, jeg kan jo ikke gjøre så mye fra eller til her jeg sitter i politisk eksil i utlandet, hehe. Får nøye meg med å si lykke til, og måtte dere få bukt med galskapen en gang i fremtiden :thumbup:

EDIT: Skriveleif

Endret av Swe
Lenke til kommentar
Selvfølgelig spiller det ingen rolle at en eneste bilist protesterer, men tenk deg hva som hadde skjedd dersom alle lot brikkene sine ligge hjemme, og klaget på alle sine fakturaer?

EDIT: Skriveleif

8725436[/snapback]

Tror det fort hadde kommet virke eller deromkrinkrav om at brikken skulle ligge i bilen for at den skulle gjelde.

Ville vært den mest lønnsomme for trafikkselskapet.

De gutta skyr ingen midler forå få inn penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...