Gå til innhold

Så var det på tide å oppgradere o_O

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal sette sammen ny maskin og tenker på følgende:

AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus

Abit AT7-MAX Hovedkort Socket A DDR RAID

Corsair PC800-40 RIMM 256X2 MB, 40ns

Vurderer eventuelt å kjøpe "Kingston Value RIMM3200 256X2 MB 32bit" ram - vet ikke hva som er bedre.

I tillegg tenker jeg på "MSI GeForce4 Ti4800SE 128MB DDR" som grafikk kort - virker som om 4600 serien ikke er å få tak i lenger. Noen store forskjeller her ?

Vil dette takle å kjøre UT2003 på en respektabel måte ? Noen forslag til eventuelt andre komponenter ? Har ikke altfor mye $$$ å rutte med :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde kjøre UT2003 ganske bra, den :)

Om det er viktig for deg: ang. GeForce 4 Ti 4800SE, er det bare en forbedret utgave av Ti4400..... skal du ha bedre enn Ti 4600, må du ha GeForce 4 Ti 4800 (ikke SE ....................................................................................................................................................

Det er ikke så mye forskjell på 4800SE og 4600, men 4600 er litt bedre.... skal du ha enda bedre enn GeForce må du opp til ATI Radeon 9700 Pro..

Se her hvis du ble litt forvirret :D

Lenke til kommentar
hmm, hvordan vil min 250W strømforsyning takle dette forresten ?  Bør jeg ut med mer penger for et nytt kabinett med sterkere forsyning eller ?

Tror jeg går for twinmos ja :)

Det kabinettet hørtes lite og trangt ut. Spander på deg f.eks et rimelig chieftec med 340360w strømforsyning. 250 kan ofte bli litt for lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...