Gå til innhold

Xbox 360 som pc?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Xbox 360 med et ødelagt DVD drev. Jeg lurer da på om jeg kan åpne den, sette i en større harddisk, legge inn windows å bruke den som en vanlig PC? Har den bra hardware sånn sett? Er det mye styr å få til noe sånt no? Åssen blir det med skjermkort, må jo ha en skjermutgang?

Er dette noe en xbox vil fungere dårlig til, så det egentlig ikkeno er noe vits?

Takker for svar:)

Mvh Vegard_V

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medmindre du er en rimelig bra hacker vil nok dette bli en ekstremt vanskelig oppgave.

Det er ikke bare å installere et operativsystem på en konsoll, selvom den har CPU, RAM og en GPU, det er veldig bra sikkert het i 360, ingen har klart å hacke den enda.

Så dette er nok bare å glemme. ;)

Lenke til kommentar

Å legge inn Windows på Xbox 360 er ikke mulig. Vil heller aldri bli mulig. Microsoft kommer aldri til å lage en Windows-versjon for Xbox 360, og har ingen grunn til å gjøre det, selv ikke i et absurd, parallelt univers. ;)

Send heller boksen inn til reparasjon, du. :)

Lenke til kommentar

Om det hadde gått tror jeg mange hadde droppet å kjøpe vanlig pc og heller bare kjøpt xbox, den er kraftig nok til de mest vanlige oppgavene.

Og med tanke på at hvor mye Microsoft sponser hver enhet så ville det vært en superrøverkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...