gaangstaar Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 er det bra nettshop å kjøpe fra...hadde en del problemer med komplett.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 MPX funker Flere erfaringer kan du lese her: https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...d=28&act=review Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke hatt noe problemer med de, så de anbefales Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 De er toppers, alltid ryddet opp i mine problemer med produkter. Beste butikken jeg har handla på angående servicen =) Også har de bra oversikt på siden, det er posetivt Lenke til kommentar
gaangstaar Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. .. har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vi kan vel stole like mye på MPX som på de fleste webshoper tenker jeg...Stort sett så de etablerte webshopene til og stole på..... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. .. har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering 8698619[/snapback] jeg fikk mitt 7800gtx dagen etterpå =) når jeg betstilte i ett tia, og da med levering på døra (men ikke over natta) Ellers er de mye raskere enn komplett til meg i vertfall Lenke til kommentar
Eplekongen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 er det bra nettshop å kjøpe fra...hadde en del problemer med komplett.. 8698426[/snapback] Meget bra nettbutikk, eg er svært godt nøgd! Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. .. har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering 8698619[/snapback] Komplett treg for tida? Jeg bestillte en vifte og et minne kl. 23.00 på Mandag og kl. 07.50 på Tirsdag ble den sendt, jeg hadde pakken (brevpost) Onsdag formiddag. Postnummeret mitt begynner atpåtil på 84.. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. .. har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering 8698619[/snapback] Komplett treg for tida? Jeg bestillte en vifte og et minne kl. 23.00 på Mandag og kl. 07.50 på Tirsdag ble den sendt, jeg hadde pakken (brevpost) Onsdag formiddag. Postnummeret mitt begynner atpåtil på 84.. 8698944[/snapback] Jeg syns de er trege, ei pakke jeg bestilte tirsdag kveld, ble ikke sendt avgårde før torsdag. Alt var på lager. De kunne godt ha brukt en dag kortere tid. Har jeg flaks slipper jeg å vente til tirsdag med å få pakka på grunn av at mandag er helligdag. Og det er lenge og vente. Endret 25. mai 2007 av Martin_03 Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har bare gode erfaringer med MPX. At de ikke sender pakken dagen etter at du har bestilt kan komme av at det faktisk er begrenset hvor mye de kan sende ut. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Slenger meg på med en anbefaling av MPX. De har ordnet alt av problemer som har oppstått, ikke at det er så mange. Har ingenting vondt å si om Komplett eller Netshop heller, men har ikke hatt noen retursaker med dem. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Absolutt!! Hadde et vannkjølingssett som lakk og ødela hele PC'n for meg for en tid tilbake. Hadde kun kjøpt vannkjølingssettet der, men de erstattet alt som ble ødelagt. Måtte pushe litt, men de stilte helt opp til slutt. I alle fall for meg den gangen. Topp karakter fra meg. Lenke til kommentar
nb Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har handlet derfra en fire-fem ganger, alltid rask levering og ikke noe krøll. Hvor bra en butikk egentlig er finner man vel dessverre først ut den dagen man må reklamere på noe... Reklamasjon har jeg kun hatt på en mp3-spiller fra Komplett.no, og det gikk knirkefritt og raskt for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke hat noe problemer med hverken komplett eller mpx. Men ja, mpx er nok til å stole på. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 MPX pleier å sende ved en Lion-sjokolade Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har aldri prøvd mpx, men Komplett er iallefall 100% til og stole på for min del Bestilt derfra en 12-13 ganger nå, aldri noe galt!. Hadde også et hk derfra som gikk kaputt, fikk nytt igjen etter kun 3 dager Endret 25. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 MPX er en koslig butikk. Har selv kjøpt et kamera, diverse datautstyr og annet rask der, og de leverer stort sett raskt, og opptrer raskt og hjelpsomt på support-delen(defekt ved kamera, ble levert tilbake og fikk tilsendt nytt) Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mpx er den butikken jeg har lagt igjen mest penger i de siste 2 årene. Bra service og gode tilbud. Ved kjøp av kompaktkamera m/minnebrikke, så fungerte ikke brikkene som de lovte, kameraet ville ikke lese de, så da sendte jeg inn brikkene, og fikk tilbake brikker til en prisklasse over tilbake i løpet av noen dager. Bare positive ting å si om mpx per dags dato. Så får vi bare håpe de ikke blir for store for sitt eget beste, som enkelte andre butikker begynner å bære preg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå