Amored Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 den kan bli stengt... skjedde med en je kjenner. da banner dem brukeren din... 9094618[/snapback] Jepp Da må man ringe MS og gjøre en deal om at de skal trekke det man skylder. Deretter kan man bruker Xbox Live Sølv. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har hatt XBL-gold i godt over to år nå, men i april da det automatisk skulle fornyes, så var Visa-kortet mitt ikke lenger gyldig. Da jeg igår skulle sjekke hvor mye et mnd-til-mnd abb kostet, så jeg til min store overraskelse at jeg forsatt hadde gold, og at dette abb gjaldt fra april 07 til april 08. Jeg er ikke blitt trukket på kortet eller betalt på andre måter. Er dette en slik "gratis" mnd som man får på samme måte som første gang man får XBL, har MS gitt meg en slags betalingsutsettelse eller har jeg bare vært heldig? Tror vel ikke helt på det siste der, men skjønner uansett ikke helt dette her... 8698425[/snapback] Er jo Microsoft selv som har tabbet seg ut her. Man har jo fylt inn expiry date på kortet når man legger det inn, så hvis de prøver å trekke beløp fra et utgått kort så er det deres eget problem. Tror ikke de har noen hjemmel for å komme i ettertid og kreve penger fra deg for de månedene som har gått uten dekning. Du har jo i realiteten bestilt et abonnement som varer fra dagen du oppretter det og til du avbestiller eller til kortet går ut, ergo har du nå en vare du ikke har bestilt. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Abonnementet fungerer strålende forsatt. Har riktignok lagt inn ny kortinfo, men er ikke trukket noe som helst på det. Exp date på abb er 04/08...de får nå gjøre som de vil:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå