_Daniel_ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei.. Fikk i går et problem, et raaart problem.. Det som er, er at jeg lastet ned et spill ( mistet cd'n ) så var det trolig virus der.. Men virusprogrammet skal ha tatt dette viruset stod det.. Men etter dette skjedde, så har det vært sånn at når jeg feks skal starte opp internet explorer, så kommer den skjermen der hvor det står " Velg hvilket program du ønsker å starte programmet opp med " Dette kommer opp på vært eneste program som startes når pcen starter, Virusprogrammet starter ikke opp en gang, rundll.exe starter heller ikke opp. Har kjørt Adaware scan, fant noe, men fungerer forsatt ikke.. Har en konto til dama på pcen også, men denne er begrenset og den fungerer som den skal.. Jeg er eneste admin'en på pcen, så får ikke opprettet noen nye kontoer heller på pcen, fordi når jeg da skal inn for å opprette konto, starter pcen om å spørre hvilke .exe fil jeg skal åpne hele tiden.. =S Kort fortalt, når jeg skal starte opp programmer, spør pcen meg hele tiden om hvordan jeg skal starte programmene opp, jeg må manuelt lete frem til exe filene til programmet for at programmet idet heletatt starter. Noen som veit hva dette problemet er?? -Daniel Lenke til kommentar
Strend Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hvilken konto er det du bruker? er det Administrator konto eller er det en annen konto som ble opprettet under instalasjon ? Det du kan prøve er å trykke F8 rett etter BIOS er ferdig (akkurat i det windows skal starte). Da kan du velge å starte maskinen i sikkerhetsmodus. Der kan du da velge Administrator som bruker, hvis du kommer inn da kan du jo opprette en ny "super" bruker. Starte maskinen på nytt og prøve å logge på med den nye kontoen. Endret 25. mai 2007 av Strend Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Hvilken konto er det du bruker? er det Administrator konto eller er det en annen konto som ble opprettet under instalasjon ? Det du kan prøve er å trykke F8 rett etter BIOS er ferdig (akkurat i det windows skal starte). Da kan du velge å starte maskinen i sikkerhetsmodus. Der kan du da velge Administrator som bruker, hvis du kommer inn da kan du jo opprette en ny "super" bruker. Starte maskinen på nytt og prøve å logge på med den nye kontoen. 8698501[/snapback] Det er Admin kontoen jeg bruker som ble fucked.. Men jeg klarte på en eller måte å klare å få en begrenset konto til å bli admin konto, så har laget en ny konto nå, og slettet den gamle.. Fungerer perfekt igjen hittil=) Takk for svar så langt=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå