Amored Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hmmm... Dette hørtes skummelt ut. Jeg foreslår at du tar med deg konsollene dine og går i terapi. Å bli lei spill er absolutt ikke bra! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Føler det samme. Du kan jo prøve noen spill på pc, eller gjøre som meg; spamme forumet Endret 25. mai 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Foreslår en diett av stigespill og ludo 3 ganger per dag etter måltidene i en 2 mnd periode. God bedring Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Foreslår en diett av stigespill og ludo 3 ganger per dag etter måltidene i en 2 mnd periode. God bedring 8703739[/snapback] Hørtes nesten ut slik som typisk lege, ta 2 panodil og ring meg i morgen vis det ikke er bedre. En tur i Petter Smarts tidsmaskin tilbake til Pong dager kunne og vært en bra kur. Men spøk til alvor. Er vel fort gjort å bli lei av spill i dag, ettersom mange spill føles så forferdelig lik ut. Mange ganger når jeg spiller får jeg følelsen av at det er gjort før i en annen setting. Takk gud for friske pust som God of War, Shadow of the Colossus og Zelda: Twilight Princess ellers hadde jeg og følt det slik. Jeg bruker variasjon som terapi. Litt av vært i ny og ne, gjør at jeg ikke blir lei spill. Har fungert i non og 15 år det Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har blitt veldig lite spilling på meg og det siste året. Har verken PS3 eller 360, har bare gått til innkjøp av Wii til nå. Til den har jeg bare kjøpt meg Zelda ( som gav meg mange tider med morro, men jeg satt inne nesten hele jula og spillte det så jeg fullførte det relativt raskt ;p) og Spiderman 3. SM 3 har det vært veldig lite spilling av, var kanskje litt skuffet meg tanke på hvor tøft det skulle være å slenge seg med Wii mote når innholdet er så daft. Men sparer til ny tv og PS3/360 + det kommer vel en del Wii titler fram til jul, så jeg tenker det kommer seg etterhvert! ;D Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror jeg skal bli med på pausa di jeg espen! Føler det også veldig slik om dagen.. går å gleder meg til nye spill, men når jeg får de er det ikke så artig.. Fra og med nå, skal jeg prøve å slutte med det.. Men, heller prøve å glede meg med de spill jeg har nå! Skal bli godt med en nyhetspause... er vel det jeg trenger mest nå virker det som.. Alltid noe nytt jeg må teste.. og, når man har penger til overs... er det lett å bruke det på noe man egentlig ikke skal ha.. Dessuten har jeg også lidd litt av "pirat" syndromet.. altså at jeg laster ned ett spill, spillere det i 5 min og legger det vekk.. Dette skjedde etter at jeg fikk modda PS2'en.. Ha en fin helg! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Etter Doom 3 kjøper jeg aldri mer spill uten å ha prøvd demoen. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har det slik noen ganger jeg og, starter ett spill og blir lei etter 10-15 minutter. Er vel bare sånt som skjer, jo mer tid en bruker på spill jo kjedligere blir det. Skaff noe annet å gjøre ved siden av, en hobby til eller begynne å trene. Tror heller ikke det hjelper hvis en sitter å tråler nettet etter spill-info. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg er så utrolig lei av Nintendo Wii.. Prøvd Zelda i 10 timer, men synes ikke det er noe morro. Wii sports fasinerer ingenting og jeg har prøvd et knippe andre spill også og jeg er lei etter 5 minutter. Jeg er så utrolig lei av Xbox360.. Er jo bare bil spill og skytespill.. Eneste som fenger er RIDGE RACER 6 og det klarer jeg å spille i akkurat 10 minutter før jeg er lei. Jeg er så utrolig lei av PS3.. Er jo bare porter fra 360, bare dårligere. Ingen spill som fenger. Gleder meg til Socom og Heavenly Sword.. Jeg er så utrolig lei av mine 2 stk DS.. Tror jeg har brukt de tilsammen 5 timer. Jeg er lei av min PS2.. Den har så dårlig grafikk nå som jeg har PS3 og XBOX360 Jeg er så lei av min PSP.. Bruker den bare til å se film på tbanen. Jeg bruker meste parten av tiden min til å glede meg over nye spill som kommer i fremtiden, men når de kommer så gidder jeg ikke å spille de fordi jeg blir lei med en gang. Er det flere som har det som meg?? Er min tid som gamer ferdig?? 8698209[/snapback] Hva faen er det med deg? DU snakker jo ikke sant du nå da haha... Dette var bare teit,, nja om du er lei alle spilla så kjøper du deg et spill du liker, eller så leger du fra deg konsollene, så starter du på fotball eller no. du blir ikke lei et spill på 10min vøttu, åsså emne titelen din er litt rar "JEG ER SÅ LEI AV DENNE KONSOLLE HER..." du er jo lei av alle jo. du er ikke lei av konsollen da vøttu, du er lei av spilla ;P Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har det på samme måte. Jeg prøvde å spare penger så jeg kjøpte meg ikke PS2 før nå nylig (lur ja, nå som alle har PS3 god timing). Jeg gledet meg som en hund til å få spill til den, og har alt omtrent 30 spill, men det er jo kun to-tre av dem som fenger meg! Jeg har vært en gamer i årevis, fatter ikke hva som er skjedd ... plutselig blir jeg lei etter bare noen minutter. Kunne spille i timevis før. Jeg føler meg rar. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 nja om du er lei alle spilla så kjøper du deg et spill du liker 8704987[/snapback] Enig med deg, jeg er ganske sikker på at trådstarter bare kjøper spill han ikke har lyst til å spille, med vilje. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har det akkurat som deg Espen, er mett på alt sammen!... Jeg er ihugga Zelda fan for å ta et eksempel, men har ikke gidda å runde det engang, fordi jeg føler meg totalt mett og det er utrolig kjipt, jeg vil ha den følelsen som jeg hadde med N64, Snes, Ps2 ( i starten), men får den ikke uansett hva jeg spiller utenom 1 spill som heldigvis kom endelig på onsdag... altså Socom combined assault, spiller det 24/7 online nå og er artig = ), gleder meg til Socom 4 og Socom Confrontation også = ) Men vil ha godfølelsen tilbake på de andre spillene også. Jeg vil spille spill som Zelda, mario, god of war, shadow of the colossus osv osv osv uten at jeg synes det blir kjedelig etter 1 time bare... Menmen..trur det rett og slett er bare at jeg trenger noe nytt som assassins creed, alan wake, army of two osv og ta en pause fra det andre, who knows... vil ikke slutte å være en gamer ihvertfall =p Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For min del røk jeg på en "smell" for en liten stund tilbake. Jeg har spilt World of Warcraft siden release, og stort sett gitt dæng i alt annet som har kommet på spillmarkedet. For noen måneder siden ble jeg plutslig bare lei, (og da mener jeg leeeei) og sluttet helt av med wow. Gikk enn stund uten å spille noe som helst, men ble ble gira på å skaffe meg en konsoll og kjøpte meg en ps3. Har nå 4 spill. Men av en eller annen grunn tar jeg ofte meg selv i å heller sitte på forum, lese reviews og previews, enn å faktisk spille. Får mer god følelse av å se teasere, trailere og utviklerdagbøker fra spill som ligger seks måneder fremme i tid enn faktisk å spille selv. Det er ikke noe galt med selve spillene jeg har, for når jeg først setter meg ned med spillene koser jeg meg. En stund. Men når jeg legger fra meg kontrollen og finner på andre ting, mangler jeg helt "suget" jeg alltid har hatt til å plukke den opp igjen. Det blir derfor oftest til at jeg går 2-3-4 dager uten å spille igjen (Fint den kan folde imens). Føler liksom jeg trenger noe mer. Lurer på om jeg rett og slett har vokst litt i fra det å sitte alene på gutterommet flere timer daglig å spille. Når jeg er sammen med kompiser er det lite som slår multiplayer på konsoll (fotball, bil, fighter, fps), men når jeg er alene blir det liksom ikke mye av lenger. Planen er uansett å la boksen folde i fred og ro i sommer mens jeg nyter god været. Så når høstmørket (og alle blockbuster'ne) slår inn, kommer jeg sterkt tilbake, mer spillkåt(?) og klar enn noensinne!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Men av en eller annen grunn tar jeg ofte meg selv i å heller sitte på forum, lese reviews og previews, enn å faktisk spille. Får mer god følelse av å se teasere, trailere og utviklerdagbøker fra spill som ligger seks måneder fremme i tid enn faktisk å spille selv. Det er ikke noe galt med selve spillene jeg har, for når jeg først setter meg ned med spillene koser jeg meg. En stund. Men når jeg legger fra meg kontrollen og finner på andre ting, mangler jeg helt "suget" jeg alltid har hatt til å plukke den opp igjen. Det blir derfor oftest til at jeg går 2-3-4 dager uten å spille igjen Føler liksom jeg trenger noe mer. Lurer på om jeg rett og slett har vokst litt i fra det å sitte alene på gutterommet flere timer daglig å spille. 8712396[/snapback] Huff, akkurat som eg kunne skrevet det der. Eg har liksom ikkje kunne spille så utrolig lenge om gangen siden N64 dagene, da var det virkelig ille til tider. Ser mange finner glede i å unlocke achievments etc. på 360. Dette her er saker eg rett og slett ikkje har ork til. Dette kommer mest sansynlig av at eg satt som ein idiiot med GoldenEye,Perfect Dark,Banjo & Kazooie..ja nesten alle spillene eg hadde til N64,dag inn og dagut for å få til absolutt alt mulig. Mye kommer jo av at eg i dag har vesentlig meir penger,og dermed faller for fristelsen til å kjøpe mange flere titler. Eg rett og slett ikkje får tid. Så er det ofte tiltak å faktisk sette seg ned å ta seg god tid Er jo ikkje akkurat lett å altid kunne kombinere rundskiftplanen og andre ting i hverdagen.Hadde mye bedre tid før for å si det sånn Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Huff, akkurat som eg kunne skrevet det der. Eg har liksom ikkje kunne spille så utrolig lenge om gangen siden N64 dagene, da var det virkelig ille til tider. Ser mange finner glede i å unlocke achievments etc. på 360. Dette her er saker eg rett og slett ikkje har ork til. Dette kommer mest sansynlig av at eg satt som ein idiiot med GoldenEye,Perfect Dark,Banjo & Kazooie..ja nesten alle spillene eg hadde til N64,dag inn og dagut for å få til absolutt alt mulig. Mye kommer jo av at eg i dag har vesentlig meir penger,og dermed faller for fristelsen til å kjøpe mange flere titler. Eg rett og slett ikkje får tid. Så er det ofte tiltak å faktisk sette seg ned å ta seg god tid Er jo ikkje akkurat lett å altid kunne kombinere rundskiftplanen og andre ting i hverdagen.Hadde mye bedre tid før for å si det sånn 8712438[/snapback] Jeg har det på akkurat samme måten! Jeg var helfrelst på N64 i sin tid, og nå savner jeg nye spill som fenger like mye som zelda, perfect dark, og generelt alle spillene jeg hadde til N64. Selv om jeg har 30 spill til min PS2, ender jeg heller opp på Internett om dagene, enn med konsollen... Og jeg har ikke prøvd halvparten av de spillene engang, siden alle er nyinnkjøpte! Men så jobber man jo også da, og får liten tid til maskinen. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan hende det er nevnt, men alikevel: Leste att du bestilte masse spill. Hva med å prøve å kjøpe ett og ett istedefor flere av gangen? Og heller ikke bestille så ofte. Da gleder du deg kanskje mer til pakken kommer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har egentlig samme problemet. Spillene må være helt utrolig bra for at jeg skal gidde å spille gjennom dem. Og da mener jeg langt over gjennomsnittet bra. De må ha bra story, mye å gjøre, gjerne et par hemmelige unlocks og gjerne sweet grafikk i tillegg. I løpet av 2006 så var det ganske nøyaktig 2 spill jeg gadd å spille igjennom. Det var Gears of War(knallbra, elsket vært minutt, skulle bare vært lengre) og GTA: Vice City Stories, var litt stress å spille på PSP, men definitivt et av de beste GTA spillene synes jeg(beats the crap out of San Andreas) I år håpet jeg på at jeg skulle spille mye mer. Kjøpte Wii på launchen med det meste som var av spill da(grabbet vel med meg 7-8 spill) har ikke spillt igjennom ett av dem enda(IKKE ETT!) til og med ikke zelda fenget meg nok til å fullføre det. Men, jeg spiller for øyeblikket GRAW 2, ser lovende ut, men ikke så bra som jeg håpet. Og så ser jeg jo selvsagt frem til GTA 4 og GeOW 2. Jeg har også litt troen på Wii igjen. Jeg chippet den nylig og har prøvd desperat nå å lete frem noen spill som faktisk er verdt å spille. Har ikke funnet noen enda, men jeg har ikke mistet håpet Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan hende det er nevnt, men alikevel:Leste att du bestilte masse spill. Hva med å prøve å kjøpe ett og ett istedefor flere av gangen? Og heller ikke bestille så ofte. Da gleder du deg kanskje mer til pakken kommer. 8713977[/snapback] Var det meg du snakket til med denne posten? I så fall, tror jeg du kan ha rett. Det blir liksom litt mye å se på det berget av spill som jeg ikke kommer meg gjennom. Spiller to minutt på ett spill før jeg blir lei, og setter inn ett nytt. Og det samme gjentar seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Du begynner å vokse bort fra spillegleden. Det har skjedd med meg også. Jeg tenker tilbake f.eks. 10 år, da kunne jeg sitte i timesvis og bare spille, og fullføre svære spill mange ganger på rad bare for å låse opp en ekstra klesdrakt. Nå går jeg lei innen en time og må gjøre noe annet. Det var liksom ikke snakk om HVILKET spill jeg skulle spille, bare jeg spilte et eller annet, særlig når jeg var liten. Nå har jeg startet på kanskje 6-7 spill, og ikke gidda å spille halvveis i noen av dem. Jeg spiller kanskje 1-2 timer iløpet av en dag før jeg bare må finne noe annet å gjøre. Det hender også oftere at jeg installerer gamle spill og spiller dem pånytt istedet for å starte på et helt nytt spill. Som de over sier, ikke kjøp 12 spill på en gang..da gidder man ikke prøve noen av de særlig lenge. Det er det samme med folk som piratkopierer i stor skala. Jeg har gjort det også. Man får så vanvittig mange nye spill, hele tiden, at man ikke rekker å spille noen av dem. En periode for mange år siden brukte jeg 70% av tida ved PC'n til å brenne ut CD'r med "warez" på, og stabla i hylla. Hva var poenget? Vet ikke. Samlemani eller noe. Jeg spilte jo ingenting, bare pumpa ned mest mulig, brant ut, og lot det ligge i hylla. Det ble viktigere å ha det nyeste enn å faktisk spille dem. Helt idiotisk. Politiet ville hatt fest hvis de kom i den hylla der. Endret 27. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det som slår meg når jeg leser gjennom dette er at det er alvorlig mange som er i samme situasjon som trådstarter, kanskje ikke rart forumet er så aktivt som det er, folk liker heller å snakke om spill enn å selv spille de? Jeg har aldri vert borti dette problemet, og jeg har spilt siden C64 og NES sin tid. Noe av det som har gjort at jeg kanskje ikke har blitt lei av gaming er vel det at jeg er flink til å bytte på beitet mitt, jeg kan selvfølgelig bli lei av en type spillsjanger over tid, men da har jeg hoppet over til en annen, og når jeg føler jeg vil ha noe litt dypere multiplayer messig enn hva konsoller kan tilby så har jeg hoppet over til PC i noen år, og deretter komt tilbake til konsoller. Alle platformer har noe å tilby som de andre ikke kan, og derfor er det veldig viktig å ikke spille seg fullstendig lei på en bestemt ting, men kunne åpne opp spillbiblioteket og prøve alt som er av sjangre, iblant opplever man et eureka. En annen ting jeg ser folk nevner som er veldig veldig riktig er det at kvalitet slår kvantitet. Det er bedre å kjøpe et spill av gangen og dedikere seg til det en å kjøpe et alle de nyeste spillene på release. Dersom du er midt i et spill, og et annen spill du har vert interessert i kommer ut så er det viktig å ikke miste fokuset på det spillet du holder på med, det drar deg totalt ut av opplevelsen og gjør det ekstremt vanskelig å komme seg inn igjen i spillet. Bedre å vente til man er ferdig med det/de spillene man har før man begynner på et nytt et. Som med alt annet kan man bli mett dersom man får for mye av det gode, så det er viktig å finne en balanse, og ikke være redd for å prøve nye ting, og heller ikke tvinge seg selv til å spille noe, for da blir man ihvertfall utbrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå