Gå til innhold

Jeg er så lei av denne konsollen her ...

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av Nintendo Wii.. Prøvd Zelda i 10 timer, men synes ikke det er noe morro. Wii sports fasinerer ingenting og jeg har prøvd et knippe andre spill også og jeg er lei etter 5 minutter.

Jeg er så utrolig lei av Xbox360.. Er jo bare bil spill og skytespill.. Eneste som fenger er RIDGE RACER 6 og det klarer jeg å spille i akkurat 10 minutter før jeg er lei.

Jeg er så utrolig lei av PS3.. Er jo bare porter fra 360, bare dårligere. Ingen spill som fenger. Gleder meg til Socom og Heavenly Sword..

Jeg er så utrolig lei av mine 2 stk DS.. Tror jeg har brukt de tilsammen 5 timer.

Jeg er lei av min PS2.. Den har så dårlig grafikk nå som jeg har PS3 og XBOX360

Jeg er så lei av min PSP.. Bruker den bare til å se film på tbanen.

Jeg bruker meste parten av tiden min til å glede meg over nye spill som kommer i fremtiden, men når de kommer så gidder jeg ikke å spille de fordi jeg blir lei med en gang.

Er det flere som har det som meg??

Er min tid som gamer ferdig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok bare du er mett.

Jeg er i allefall mett. Mett på at "wii er så nyskapende, og alle som synes grafikk er viktig er dumme!", "xbox360 er så mye bedre på AI, live rulez!" og "PS3 blir snart best i hele verden, bare vent!"

Jeg vil bare ha underholdning, og der er jeg enig med deg at det har vært trått i det siste. Gledet meg som en unge til Zelda TP, men det var ikke mer enn et middelmådig spill i min bok. FF12 er jo artig, men jeg har blitt så gammel at jeg ikke har tid til å spille et par uker i strekk.

Lenke til kommentar

Du er ikke helt alene der.. Jeg sliter med mye av det samme.. Gleder meg sykt til nye spill, men når de kommer så blir jeg lei så og si med en gang. Har vært en gamer nå i snart 17 år så kanskje en bare trenger en pause, kanskje en er drit lei spill i det store og hele og trenger en tur ut i sola. Hvem vet.. En ting er sikkert, jeg gleder meg sykt til spilla som kommer til høsten :ermm:

Noen spill fenger fortsatt og holder meg busy i noen timer, men det blir færre og færre.

Kan jo seff ha noe med at det er få spill i dag som virkelig har god kvalitet. Det blir spytta ut spill i øst og vest, det ene værre enn det andre.

Vi får se.. Har som vanlig en spillepause i sommer, spiller skjelden mye da øl og grill frister mer.. Se om spilla en gleder seg til når kveldene blir mørkere er bra nok til holde interessen i mer enn en dag eller to.. :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg like mye over spill i dag som på starten av 90 tallet da jeg tok mine første spede tak rundt en NES kontroller og fikk oppleve 8-bits underholdning. Siden den dag har jeg vært frelst.

Jeg er ikke lei av spill og konsoller, jeg er derimot lei av all krigingen, skitkastingen og diskusjonene om hvem som har mest "uberduper 1337 haxxor!!1" konsoll. Fokuset rundt hva spill er føler jeg er nærmest fraværende, og det som betyr mest er hvor mange flopper og dopper og rare navn du klarer å presse inn i et spill.

Jeg føler at den rene skjære gleden av spill er borte. Nå er det om å gjøre hvem som har den største E-Penisen på forumet. Og om noen rakker ned på din e-penis, er det om å gjøre å rakke ned på den andre sin e-penis, helst så usakelig så du klarer å få det til. I slenge forsøker man og å skjule et par personangrep, bare for å ha det morsomt.

Mine verdier når jeg har spillet er underholdningen den konsollen har gitt meg. Jeg har had stor glede av NES, Sega, SNES, PS1, N64, PS2 og Wii. Og med Wii stiftet jeg bekjentskap med NGC spill. Nå skal jeg investere i en X360 snart og når prisen daler, en PS3.

Jeg er en gamer, jeg bryr meg mitt i rompa hvor sterk en konsoll er og hvor stor HW den har, det som betyr noe for meg er verdien spillene gir, og der spiller HW ingen rolle.

Kanskje flere burde se på det slik, kanskje jeg burde endre syn. Ikke vet jeg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Jeg har det også slik at jeg går lei i perioder hvor jeg spiller minimalt. Min lengste tørke var mellom 90 når jeg solgte amiga 500 og 93 når jeg kjøpte pc og oppdaget et lite shareware spill som het doom. Kommer alltid noe gøyalt som drar meg tilbake til spillene.

Lenke til kommentar

Jeg tar en frekk antagelse her og anntar at det er snakk om delvis eller full bruk av piratkopier her siden du linker til en modchip i signaturen din.

Etter jeg sluttet med å laste ned spill har jeg fått en helt ny glede med spillingen igjen som jeg ikke har hatt siden 1994 tror jeg.

Fram til jeg kjøpte meg xbox360 så spilte jeg mer eller mindre kun piratkopier og da var ikke spillgleden til stede i det hele tatt omtrent. Var ett spill litt kjedelig i 5minutter så spilte jeg det aldri igjen og hentet i stedet ett annet spill.. Slik gikk det i en ond sirkel kun brutt av noen særdeles få perler i spillverden. Men selv perlene ble kjappt glemt siden det alltid var 4-5nye spill jeg bare "måtte" teste.

Nå som jeg faktisk kjøper spill blir det selvsagt færre spill å spille i tillegg til at det er mye lettere å motivere seg for å komme forbi kjedelige deler av spill. Ofte ser jeg at rett etter en kjedelig del så blir plutselig spille mye mer morro.

Dette er selvsagt kun mine observasjoner og hvis du er en hederlig mann som ikke tyr til piratspill av noe slag så bare se bort ifra hele dette innlegget :D

Nå for tiden koser jeg meg noe enormt hver gang jeg fyrer opp 360-en min og jeg tror ikke det blir værre nå som Forza2, Mass Effect, Halo3 etc etc etc kommer på løpende bånd. Jeg sliter faktisk mer med å få tid til å spille nok enn mangel på motivasjon. Helsikkes sosiale liv :cool:

Lenke til kommentar

Kan faktisk relatere meg litt til trådstarter. For min del liker jeg mer å lese og diskutere om spill og konsoller o.l. Å spille de er ikke helt det samme lenger. Det var det værtfall for et par år siden.

Nintendo DS og Wii gav meg et løft som gamer. Endelig noe nytt. Dumt det ikke hjalp på din interesse. Hadde det ikke vært for disse tror jeg at PC har vært min eneste løsning stort sett med tanke på spill. Har mistet interessen for min 360, så den prøver jeg å selge.

Men jeg bruker mer og mer tid til å diskutere spill enn å spille enn før. Er nok en blanding av litt forskjellig, prioriteringer og tid blant annet. Til høsten tror jeg derimot det blir noe anerledes, for da kommer mange av mine favoritter til Wii.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Darth MToffy!

Jeg var også en storpirat når det gjaldt spill før, siden jeg har hatt chippet PS1 og Xbox, spill ble kjedelig temmelig fort, og jeg lastet ned et nytt spill akkurat når jeg følte for det.

Nå har jeg tre nye konsoller, ingen er chippet eller moddet. Nå må jeg betale rundt 500 kroner for et nytt spill, og da jeg runde spillet, nettopp fordi jeg har betalt mye for det, og kanskje spart penger over lengre tid.

Også er det veldig 'koslig' å gå fra butikken\postkassen etter å ha kjøpt et nytt spill, for å så rive istykker plastikken rundt koveret.

Nei, Espen, hvis du piratkopierer vil jeg anbefale å kjøpe spill, så får du kanskje den samme 'feelingen' igjen. :)

Lenke til kommentar
Nei, Espen, hvis du piratkopierer vil jeg anbefale å kjøpe spill, så får du kanskje den samme 'feelingen' igjen. :)

8698712[/snapback]

Jeg eier masse orginaler til alle maskinene, og som du kan se i andre poster her på forumet så vil du se at jeg kjøper de fleste spillene mine på videogameplus.ca

Faktisk var det jeg som tipset brukerne her på forumet om den siden, hvis du leter litt i arkivet.

Men jeg er helt enig med dere om at spill man kjøper får man mye mer glede av enn piratkopier (been there, done that!)

Men jeg er lei selv om jeg betaler for spillene.

Jeg har sikkert handla 30 spill fra videogameplus.ca og har 5 stk på preorder allerede. Egentlig helt sykt at jeg fremdeles bestiller spill jeg vet jeg aldri vil spille... hehe.. Samlemani?

Hva skal jeg med 2 stk DS? Kult med spille mot hverandre tenkte jeg.. Aldri testa det.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

8698712[/snapback]

Jeg eier masse orginaler til alle maskinene, og som du kan se i andre poster her på forumet så vil du se at jeg kjøper de fleste spillene mine på videogameplus.ca

Faktisk var det jeg som tipset brukerne her på forumet om den siden, hvis du leter litt i arkivet.

Men jeg er helt enig med dere om at spill man kjøper får man mye mer glede av enn piratkopier (been there, done that!)

Men jeg er lei selv om jeg betaler for spillene.

Jeg har sikkert handla 30 spill fra videogameplus.ca og har 5 stk på preorder allerede. Egentlig helt sykt at jeg fremdeles bestiller spill jeg vet jeg aldri vil spille... hehe.. Samlemani?

Hva skal jeg med 2 stk DS? Kult med spille mot hverandre tenkte jeg.. Aldri testa det.

8698981[/snapback]

Hmm.. hvis du bestiller så mye spill så kan det jo være at du får samme effekten som hvis du hadde hentet piratkopier fra nettet. Hadde jeg hatt 30spill(hvis du mente 30spill til de nye konsollene da) så hadde jeg uansett ikke fått spilt de slik jeg ville. Da hadde jeg nok gjort akkurat det samme som før og lagt fra meg spillet så fort det ble littebitt kjedelig.

Så kanskje du setter deg selv i denne situasjonen ved å være litt for lite selektiv med tanke på spill-innkjøp?

Spiller du forresten noe online?

Lenke til kommentar

Det eneste online spillet jeg har vært skikkelig hekta på var SOCOM på ps2.

Jeg betalte faktisk nesten 200$ for BETAEN til SOCOM 3 på ebay!

Så sug hadde jeg etter spillet!

200$ for en BETA!

Men, nei er ikke til de nye konsollene jeg har 30 stk.

Har vel kanskje 12-13 orginaler til wii,xbox360 og ps3 tilsammen. Det er ikke så mye med tanke på hvor lenge de har vært ute.

Jeg har testa litt live på xboxlive, men får ikke socom følelsen igjen..

Jeg tror alt forandrer seg i November, når ps3 får socom 4 :)

OK! Skal ta meg en spill pause en stund nå, så skal jeg teste igjen til høsten!

Nå skal jeg slutte å klage, er bare litt misunnelig på dere som klarer å stor glede dere over alle mulige spill!

God helg!

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Det eneste online spillet jeg har vært skikkelig hekta på var SOCOM på ps2.

Jeg betalte faktisk nesten 200$ for BETAEN til SOCOM 3 på ebay!

Så sug hadde jeg etter spillet!

200$ for en BETA!

Men, nei er ikke til de nye konsollene jeg har 30 stk.

Har vel kanskje 12-13 orginaler til wii,xbox360 og ps3 tilsammen. Det er ikke så mye med tanke på hvor lenge de har vært ute.

Jeg har testa litt live på xboxlive, men får ikke socom følelsen igjen..

Jeg tror alt forandrer seg i November, når ps3 får socom 4 :)

OK! Skal ta meg en spill pause en stund nå, så skal jeg teste igjen til høsten!

8699107[/snapback]

Hvis du ikke spiller noe særlig online så skjønner jeg bedre hvorfor du blir lei.

Jeg har hatt endeløse timer med live-spilling i GeoW, Crackdown, R6-Vegas og nå Halo3 beta som har gitt meg utrolige mengder morro. Har nesten kun spilt sammen med en gjeng nordmenn fra gamer-forumet og vår lille "gjeng" har det veldig morro hver gang vi spiller. Hvis dette aspektet av spillingen var borte så hadde nok gløden min for spilling vært atskilling mindre ja.

PS!! 12-13 spill er ikke for mye nei til alle de maskinene spesiellt hvis du har hatt 360 siden launch-tider.

Lenke til kommentar

jeg føler akkurat som trådstater. og jeg synes spilltilbudet var mye bedre før. nå er alt fokus på grafikk og ytelse, ikke på spillbarhet. Både xbox, xbox360, ps2 og ps3 har 500 bil eller skytespill for hvert spill med spennende handling.. er så leeeeei...

gamle klassikere er en god ide, børsta støvet av day of the tentacle i forrige uka :D det var tider det!

Endret av starks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...