Gå til innhold

Hva med en youtube/google video bbcode?


Anbefalte innlegg

Har sett dette på et vBulletin-forum. Det går altså ut på at man har en bbcode: eller [gvideo] som embed'er en video i selve innlegget. Det er genialt og kan sikkert bli en stor hit i humor-forumet.

 

Info om vBulletin-løsningen - Eksempel (troooor ikke man må være logget inn for å se den, men correct me if i'm wrong).

 

Hva tror folk om dette? Og ikke minst, hva tror forum-administratorene?

 

EDIT: Denne er kanskje feilpostet, kan noen flytte til ønsker-forumet? Thx ;)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan også trykke på "Share" nederst i høyre hjørnet og bytte ut 'share' med 'watch' og fjerne evt. andre ting etter video-IDen.

8751589[/snapback]

Eller benytte den linken som ligger under selve videoen ;)

 

Ahh..Dette er digg. Nå gleder jeg meg bare til at nye regler blir utarbeidet for å bekjempe misbruket som er nødt til å bre om seg. Gled dere mods. :wee:

 

Neida. Flott tiltak.  :thumbup:

8751624[/snapback]

Hehe...bring it on! ^^
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv.

 

Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv.

 

Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø.

8753103[/snapback]

 

Og plutselig fikk youtube mange flere seere.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

(Automatisk svar)

 

Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. :)

 

MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...