Gastaa Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg søkte litt rundt her på forumet og på norske sider via google, men fant ingenting Så, noen som har lest mangaen? Det er laget en film også, tror mangaen er skrevet ut fra filmen (eller omvendt). For dere som kunne tenke dere å lese den: Det er en helt sinnsyk historie! Ikke for svake mennesker Inneholder S&M på et høyt nivå, hvor det skjer mange sinnsyke tortureringer/drap. Storyen er også veldig bra, med en åpen slutt.. P.S: Håper ikke jeg bryter noen regler ved å lage en ny tråd om dette (er jo så mange regler på forumet). Endret 25. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det han som blir gæærn av å se på sverdet sitt eller noe? Mener jeg har sett det på skole-biblioteker. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Du snakker nok om noe annet nå Og nei, vil ikke tro Ichi the Killer vil være på noe som helst skolebiblotek. Den inneholder ekstrem vold :!: Lenke til kommentar
starks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 har filmen, brutale greier - har til og med uncut verjson, haha Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Dette var ganske voldelig manga altså... men men, kunne du kanskje postet noen bilder av det i en spoiler eller noe? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Det kan jeg vettu Advarsel: ikke for svake mennesker (Håper ikke det er ulovlig å poste slikt materiale på dette forumet) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er Ichi selv: Dette er lederen for den japanske klanen: Kakahiri Landingen :!: Her er et bilde av Ichi og onkelen hans: Endret 25. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 hmm... virker som det har samme voldsfaktor som Hakuto No Ken. Men... det virker som det er mye sex involvert? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Men... det virker som det er mye sex involvert? Ja, det er det...har bare sett filmen, men mangaen virker temmelig lik. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For å utvide mitt mangaspekter så skal denne sjekkes ut, garantert. Må si jeg lo av den execution-scenen :!: Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Absolutt en av mine yndlingsmangaer Elsker filmen også, men synes mangaen er litt bedre da den er enda mer voldelig og "grusom" enn filmen Han heter forresten Kakihara(垣原)... Endret 27. mai 2007 av Kadaju Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hoy, tror nesten eg må slenge inn ein bestilling fra justmanga asap eg EDIT: Ser ikkje ut til at de hadde mangaen på justmanda, noen som har noen rimelige steder å bestille fra? Endret 28. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ichi the Killer gis ikke ut i Norge eller USA, og noen steder i Japan grunnet volden :!: Hvor du kjøper fra vet ikke jeg. Jeg brukte en annen måte (..*kremt*..). Endret 28. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hmm, er ikkje noen fan av å lese manga på PC, så vil helst ha det i papir Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Så filmen idag, og må si jeg ble enormt skuffet.. Tingene som skjedde etter hverandre i mangaen virker som ble plassert tilfeldig etter hverandre i filmen... Ble bare helt surr. Jeg vil anbefale dere til å ikke se filmen hvis dere har lest/skal lese mangaen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Pokker da, søker etter mangaen på google men ender jo alltid opp med filmen Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hmm... jeg blir nok nødt til å "skaffe" meg mangaen ja. :!: Er det egentlig noe bra story? eller er det bare vold og voldtekt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eg spør eg, er det noen her inne som har denne i papirutgave da? Isåfall kor kjøpte dere den? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har den i papirutgave ja, men det er den originale japanske kjøpt fra amazon.co.jp så det spørs vel hvor aktuelt det er for dere andre i tråden her (Har ikke lest den på engelsk, så jeg vet ikke hvor bra oversettelsen er.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja nei sist eg sjekket var mine japanske kunnskaper begrenset sånn ca veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå