Gå til innhold

Noen som har lest Ichi the Killer? (manga)

Anbefalte innlegg

Jeg søkte litt rundt her på forumet og på norske sider via google, men fant ingenting :hmm:

Så, noen som har lest mangaen? Det er laget en film også, tror mangaen er skrevet ut fra filmen (eller omvendt).

For dere som kunne tenke dere å lese den:

Det er en helt sinnsyk historie! Ikke for svake mennesker :dribble: Inneholder S&M på et høyt nivå, hvor det skjer mange sinnsyke tortureringer/drap. Storyen er også veldig bra, med en åpen slutt..

P.S: Håper ikke jeg bryter noen regler ved å lage en ny tråd om dette (er jo så mange regler på forumet).

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg vettu :D

Advarsel: ikke for svake mennesker :cool: (Håper ikke det er ulovlig å poste slikt materiale på dette forumet)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Her er Ichi selv:

Ichi%20v01c01p006-7%20copy.jpg

Dette er lederen for den japanske klanen: Kakahiri

Ichi%20v01c02p079%20copy.jpg

Ichi%20v04c02p079%20copy.jpg

Landingen :!:

Ichi%20v04c02p084%20copy.jpg

Her er et bilde av Ichi og onkelen hans:

Ichi%20v04c03p129%20copy.jpg

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Hoy, tror nesten eg må slenge inn ein bestilling fra justmanga asap eg :D

EDIT: Ser ikkje ut til at de hadde mangaen på justmanda, noen som har noen rimelige steder å bestille fra?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ichi the Killer gis ikke ut i Norge eller USA, og noen steder i Japan grunnet volden :!:

Hvor du kjøper fra vet ikke jeg. Jeg brukte en annen måte (..*kremt*..).

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Så filmen idag, og må si jeg ble enormt skuffet.. Tingene som skjedde etter hverandre i mangaen virker som ble plassert tilfeldig etter hverandre i filmen... Ble bare helt surr. Jeg vil anbefale dere til å ikke se filmen hvis dere har lest/skal lese mangaen. :ohmy::no:

Lenke til kommentar

Har den i papirutgave ja, men det er den originale japanske kjøpt fra amazon.co.jp så det spørs vel hvor aktuelt det er for dere andre i tråden her :p (Har ikke lest den på engelsk, så jeg vet ikke hvor bra oversettelsen er.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...